Sirius & The Blizz

Zijn inderdaad cakes van het bekende ass.
niet slecht, maar kan dus goedkoper:)

heb zelf gelukkig nog de oude variant ontvangen vandaag

De helft minder kruit bijna. Gewoon genaaid. Wel of niet mooi dat maakt niet meer uit. Ik ga ze mailen vind het echt onbeschoft.

Het is inderdaad niet waar mee geadverteerd wordt dus niet netjes. Echter vond ik het effect eruit dikke priem dus ik ga er zelf verder niet over klagen.

Dan wordt het wel makkelijk. Als ze dit ook bij je bestelde compounds (gaan) doen ookal is de uitwerking goed is het eind zoek. Je verwacht gewoon te krijgen waarvoor je hebt betaald waarmee wordt geadverteerd.

• Like
Waarderingen: Kees
Zo wil ik ze ook wel vangen. De helft geven en heel vangen. Als er nu tekst en uitleg was vooraf maar dat is er niet geweest.

Dan wordt het wel makkelijk. Als ze dit ook bij je bestelde compounds (gaan) doen ookal is de uitwerking goed is het eind zoek. Je verwacht gewoon te krijgen waarvoor je hebt betaald waarmee wordt geadverteerd.

100% mee eens. Komt mij inmiddels de neusgaten uit hoe importeurs je misleiden. Kun je zeggen: een foutje. Maar een aantal jaar geleden speelde dit ook al met het wckd six assortiment zelf waar compleet andere hoeveelheid kruit in zat.

Waar Magnum/Broekhoff altijd veel aanwezig was op social media en hier zijn ze dit seizoen wel erg stil. Zal ook wel een reden hebben....

Geen idee hoe ze ooit waren, maar ik vond dat ze het goed deden. Mooi gevuld en rond boeket met goede burst. Als ik goed heb had ik wel de 2024 versie.

Hier beide cakes tegelijk in V-shape, links Sirius, rechts The Blizz. (gefilmd met groothoeklens)

Eddy.

Ik vond mijn tas(sen) al zo licht en thuiskomst verklaarde dit wel; geen 500 gram per cake meer, maar ver daaronder.
Intussen wordt er wel met 500 gram geadverteerd. Ze deden het wel goed, maar je verwacht 1kg aan kruit te ontvangen voor die €40,- euro die je neerlegt.

Tja, ze zijn natuurlijk niet meer zoals de originele Sirius & Blizz. Maar het schieten van de batch van 2024 heeft mij wel doen besluiten om voor dit jaar een setje WCKD Six mee te nemen voor een mooie prijs. Oftewel het zijn gewoon prima cakes.

Back
Bovenaan