Sirius & The Blizz

Ik vond deze erg goed! Goed uitgewerkte effecten en een flinke burst. Top cakes zeker voor de aanbiedingsprijzen aan het begin van de verkoop van Magnum!

Helaas niet gefilmd omdat ik niet al te hoge verwachten ervan had, maar de burst was echt wel prima in orde bij deze.

Die zien er inderdaad heel goed uit. Lijkt me een must have voor die prijs.

Zie ze online zelfs staan voor 25 bij Kuiper

Tijdens de freakactie van Magnum voor €21,- gekocht. Verwacht ze dit seizoen voor €22,50 in de Freak. Dit is overigens pure speculatie mijnerzijds, gebaseerd op de verwachting dat het marketing concept met freakkortingen een zelfde trend vertoond als dat van een conculega.

Tijdens de freakactie van Magnum voor €21,- gekocht. Verwacht ze dit seizoen voor €22,50 in de Freak. Dit is overigens pure speculatie mijnerzijds, gebaseerd op de verwachting dat het marketing concept met freakkortingen een zelfde trend vertoond als dat van een conculega.

Zo zie je maar weer wat voor top actie Magnum heeft gehouden!:handsup:

Tering, das een goede deal.
Wanneer houdt magnum die actie?

Moet zeggen dat je voor de prijs zeer goed presterende cakes krijgt, maar wel met de kanttekening dat het blauw in de eerste cake wel heel erg mager is in vergelijking met het productiefilmpje.

Ik kende deze nog niet ( volgens mij ), maar ze komen echt goed over op dit filmpje! Zeker voor wat ze kosten tijdens de Magnum actie.

Back
Bovenaan