Sirius & The Blizz

Puike cakes, beide erg mooi! voor een mooie prijs heb je 2 strakke cakes in de straat staan :)

Echt helemaal niks mis mee inderdaad, de eerste is wat basic in de effecten (zie je iig erg vaak) maar prima uitgevoerd. Die tweede vind ik erg mooi. Zeker in hun actie heb je een mooie set te pakken, maar ook daarbuiten vind ik ze goed geprijsd.

Hmm deze was me ook nog nooit echt opgevallen en ogen prima. Voor mij sowieso een verademing om weer eens een cake met 1 enkel effect te zien!

Goede cakes dit.
Op deze video zie je 2 setjes van 2.
De eerste had wel haast.
Jammere is dat er geen finale salvo's in zitten!

Omlabeling van Mayhem Mine & Blackstone van Broekhoff

Toch niet. Zie mijn reactie in het topic van de Mayhem Mine & Blackstone:

Dit is hetzelfde setje als the sirius & blizz van Magnum. Daar zijn wel wat filmpjes van te vinden op Youtube.

Deze zijn niet helemaal hetzelfde. Vergelijk de demo- en straatfilmpjes maar. Deze hebben blinkers, de Magnumversie heeft dat niet. Persoonlijk vind ik deze mooier.

Deze als eerste afgestoken om 18:00. Dit waren de cakes die me hoop gaven dat de wind niet zoveel roet in het eten zou gooien .. wat bleven ze mooi! Helaas waren veel andere cakes niet zo wind bestendig

Ik heb zojuist van mijn dealer bericht gekregen dat ik voor deze twee cakes ook vervanging moet gaan zoeken omdat ze niet op tijd in NL kunnen zijn. Jammer had ze graag in mijn collectie gewild.

Gisteren van mijn dealer ook te horen gekregen dat ik vervanger mag uitzoeken. Maar volgens mij was mijn dealer te laat met bestellen bij de importeur want ook Temptation Willow en Magnum PI komen niet binnen bij hun.

Voor een Temptation en PI krijg ik de 1 op 1 omlabeling. Voor de Sirius & The Blizz gevraagd voor 2 Wckd Warlord

Heb de Black stone en Mayhem mine dus gewoon gekregen omdat deze niet meer aanwezig/niet geleverd is. Kan zeker niet klagen als ik de videos vergelijk.

Gisteren van mijn dealer ook te horen gekregen dat ik vervanger mag uitzoeken. Maar volgens mij was mijn dealer te laat met bestellen bij de importeur want ook Temptation Willow en Magnum PI komen niet binnen bij hun.

Voor een Temptation en PI krijg ik de 1 op 1 omlabeling. Voor de Sirius & The Blizz gevraagd voor 2 Wckd Warlord

Wij hebben omdozen zat gekregen! Dus zal idd wel te laat zijn met bestellen

Back
Bovenaan