Vadha
VWC lid
Wij vieren het elk jaar uitgebreid met de familie van mijn moeders kant. Iedereen koopt dan cadeautjes voor iedereen van max 5 euro, wat nog best lastig is! Aangezien we met zo'n 15-20 mensen zijn kan je je voorstellen dat er behoorlijk wat cadeaus zijn die allemaal uitgepakt moeten worden. De cadeaus worden ook nog eens één voor één uitgepakt, dit duurt dus altijd wel een aantal uurtjes.
Mijn neefje gelooft er nog in dus die stoken we natuurlijk altijd een beetje op
. Ieder jaar zorgen we ervoor dat de buren op de raam bonken zodat wij vervolgens met een paar man gaan kijken, zodat we snel de cadeaus uit de auto's kunnen halen en verbaasd weer terug naar binnen gaan met de cadeaus die zwarte piet buiten heeft laten staan
. Zo simpel eigenlijk hé.
Mijn neefje gelooft er nog in dus die stoken we natuurlijk altijd een beetje op
. Ieder jaar zorgen we ervoor dat de buren op de raam bonken zodat wij vervolgens met een paar man gaan kijken, zodat we snel de cadeaus uit de auto's kunnen halen en verbaasd weer terug naar binnen gaan met de cadeaus die zwarte piet buiten heeft laten staan
. Zo simpel eigenlijk hé.
Die oude tijden herleven xD Hoor je ineens van je ouders dat je al eens op z'n schoot heb gevonden etc...Allemaal boeiende dingen die ik me amper kon herinneren...Ik ga dit jaar gewoon zolang doorzeuren tot ik wat krijg van Sinterklaas