Silver Willow

Mwha, ik had hem ook W-shape.. niet zo indrukwekkend als de Z-shape van vorig jaar. Zal hem ook niet nog eens kopen.

Jammer voor je Richardus,weet je nog uit welk jaar deze cake kwam?

U't beste voor 2013!
jij ook beste wensen :)

Ik heb geen idee welk jaartal het was, kon het op de cake niet terugvinden...

Ach, de silver tail is mooi en het zilver in de boeketten ook. Alleen vond ik die boeketten ook niet indrukwekkend groot of de burst bijzonder hard. Als dat wel zo was geweest had die f-shape niks meer uitgemaakt, en dan ook nog de te lange pauzes tussen de rijen...ik vond 'm niks an zo, het geweld en constant gevulde lucht en verlichte straat waren de charme van deze bak!

Ik had de Z-Shape gelukkig. Was super! In F-Shape is de charme er inderdaad af. Je hebt deze bak voor het enorme geweld om het publiek wakker schudden he;) Mooie tails en een heerlijk gevulde lucht met Zilver.

vond hem zwaar tegen vallen in de fanshape..

hoop dat de 2013 versie weer z is dan neem ik hem mee anders laat ik hem lekker staan

is er iemand van royal die ons kan vertellen of deze weer in ze oude glorie hersteld is?

Ogh, ergens niet gezien.....Maar stond ook niet op de verkooplijst. Volgend jaar beter opletten dus..Maar goed dat hij er weer is!

Back
Bovenaan