Silver Willow

Lev-he

VWC lid
Artikelnummer: RFC 1422
Artikelnaam: Silver Willow
Bruto Gewicht: 4000 gram
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 40
Effectomschrijving: Silver tail to silver willow
Verpakkingseenheid: 2/1
Richtprijs: € 56,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Royal Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Er zitten een aantal erg mooie cakes in de royal fireworks collectie. Daar behoort deze zeker ook bij. Heerlijk tempo met een van mijn favoriete effecten. De prijs had ik liever lager gezien, maar voor een mooie cake moet je meestal een paar centen neerleggen.

Erg mooie cake, zo van het filmpje gezien ook erg grote effecten. Alleen vind ik het toch de prijs niet waard. :wink:

Wat een mooie bak zeg, erg mooie effecten in een heerlijk tempo. Alleen voor de mensen met een iets minder groot budget zal deze cake waarschijnlijk niet weggelegd zijn. Daarvoor is ie gewoon te duur en te snel weg.

Als gevolg van dalende verscheepkosten en de stijging van de euro op de wereldmarkt zijn de prijzen van de artikelen uit de Royal Garden collectie in gunstige zin aangepast.
Lees ook dit topic:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11826

De consumentenadviesprijs van deze cake is verlaagd naar € 54,95 ( de prijs was eerst € 64,95)
In het begintopic staat nu de geldende consumentenadviesprijs.

Hier een foto van deze cake, gemaakt bij Vuurwerk Orthen. Beter dan de CGI in de starttopic.

silver_willow.jpg

Laat ik er ook nog even een review tegenaan gooien. :wink:
ik vond deze cake niet denderend, eerlijk gezegd. Het is een kwestie van smaak, dat moet ik erbij zeggen. Want ik ben er van overtuigd dat er genoeg mensen zijn die er erg enthousiast over zijn.
Voor mij persoonlijk is deze cake niet geweldig omdat het tempo te hoog ligt. Hij jast alles er zo doorheen. Resultaat is dat het een beetje een rommeltje wordt in de lucht. Je kan de afzonderlijke schoten niet goed zien. Dat komt ook omdat de burst zo hard is, dat het effect uit elkaar wordt geknald. Met een fractie zachtere burst, zakken de sterren beter omlaag, waardoor het meer een echte willow wordt in plaats van deze wave wat het nu lijkt. Maar misschien ga ik nu te technisch :p Want deze cake geeft je wel 17 seconden lang een volle hemel met daverende knallen!

klopt inderdaad en snap je punt ook helemaal. Misschien dat als de cake net een tikkie langzamer gaat je er nog meer plezier van beleeft.
Aan de andere kant: dit is toch echt wel een ontzettend stukje geweld hoor! Ik hou er wel van!

Ga helemaal mee in DarkSoul zijn mening;
Je kan hier niet echt van een willow spreken.
Het duurt na de blast veel te lang eerdat het effect ontsteekt en tevens is het effect van te korte tijdsduur (zeer korte staart).

Daar is iedereen het denk ik wel over eens, het zijn geen echte willows.
Het tempo is wel erg lekker, maar net iets te snel.
Met name de voorlaatste en laatse rij volgen elkaar naar mijn mening iets te snel op. Als hier iets meer tijd tussen zat, had je in de lucht een duidelijker fan-shaped effect gekregen.

Nu is het wel een enorm mooi gevulde lucht :D...

Ga helemaal mee in DarkSoul zijn mening;
Je kan hier niet echt van een willow spreken.
Het duurt na de blast veel te lang eerdat het effect ontsteekt en tevens is het effect van te korte tijdsduur (zeer korte staart).

het is meer palm effect. maar goed zo zie je wel vaker dat effecten wat totaal niet lijkt op het geen er op de label van het potje staat.

wel een mooie cake btw.

Erg mooie cake, zo van het filmpje gezien ook erg grote effecten. Alleen vind ik het toch de prijs niet waard. :wink:

Kom hier toch even op terug, op het filmpje van Thundershow van afgelopen jaarwisseling is mijn mening veranderd, wat een prachtige bak met harde burst en super grote effecten.

Als je het filmpjes wilt zien moet je even naar hun account gaan, ik ga het hier niet posten dat mogen de mannen van Thundershow zelf doen, hun account: http://www.youtube.com/thundershownl?gl=NL&hl=nl

:)

Je had gerust mogen post hoor Teun48 :D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bij ons ging die zeer mooi synchroom zoals we het graag wouden hebben! wat een pracht van een cake. na afloop kwamen nog wat mensen uit de buurt aanlopen die ook vol verassing gekeken hadden naar deze cake die het ook werkelijk prachtig vonden!

Inderdaad perfect getimed Michael, beiden gaan tegelijk af, levert een mooi schouwspel op. En de silver willow is zeker een mooie cake om te zien.

Back
Bovenaan