Silver Salute

Ik had hem ook om 12 uur afgestoken. Ik had die middag al de nitrate cake van herlat afgestoken en ik had verwacht dat de silver salute wel ongeveer zo hard was. Maar ik en de rest van de mensen zaten echt met openmond te kijken hoe hard dat ding wel niet was.

God, volgens mij is het wel duidelijk welke cake nou de Silver Salute is, hoor. Daar hoef je geen lijntje opheen te tekenen :D

ps. toestemming schrijf je met één s. :wink:

Staat er verder alleen in koeienletters op, maargoed :p
Zie al 2 jaar deze cake op verschillende demo's voorbij komen, en ze doen het altijd lekker. Toch heb ik ze nog nooit meegenomen.
Misschien komend jaar eens kijken of ik er ergens een aantal voordelig mee kan nemen.

Wat een geweldige knalcake en dat in Nederland!
Ik ben zo blij dat we eindelijk een knalcake hebben die harder gaat dan de Belgische. Om 10.00 ging zelfs een autoalarm af haha!

Hier mijn filmpje (kwaliteit valt mee, maar de knallen zijn goed te horen! )
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2dqoyev.jpg

Ja, het is een geweldige cake. Vorig jaar flink wat van weggeschoten. Nu is het maar te hopen dat de kwaliteit gewaarborgd blijft. Is deze toevallig al voorbij gekomen op een demo dit jaar?

Ik had er vorigjaar hier ook 2, waren echt super dingen. Wat een knallen komen er af! Dit jaar zeker weer!

Ook ik had 2 waarbij de finale 2x 3 schoten tegelijk waren. Wat een geweld :D

Lekker filmpje weer, bedankt voor het delen.
In de ochtend knalt hij dus ook lekker:p.

Heb deze cake in meerfout gehoord in een consumente showtje vorige week. Echt een vrij harde burst heeft deze! Vlak daarvoor werden cake's met een goede harde burst geschoten, en toen kwam deze ( volgens mij per 3 ) in de finale. Mooie ti boeketten zaten erbij, en de mine natuurlijk eronder. vond dit een vrij harde knal hebben.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat dit een drukfout is geweest,zo niet dan zijn het gewoon oplichters.
Een maat van mij had hier vorig jaar besteld en hij had 'm voor € 35,- gekocht. Hij is verder geen vuurwerkfreak zoals wij hier op VWC dus hij was al lang blij dat ie zo'n goede knalcake kon halen. Ik heb die absurde prijs laterna nog op z'n kassabonnetje terug gezien :sad:

Ongelovelijk. Wat een afzetters. De andere prijzen van de Wolff producten zijn gewoon adviesprijzen. Waarom de Silver Salute dan 12 euro duurder is dan de adviesprijs was? Apart.

Omdat veel mensen niet op de prijs letten die willen gewoon vuurwerk, en dat die dealer nou gewoon een veel te hoge prijs vraagt is eigenlijk nog slim ook. Het is een goed product wat veel mensen willen hebben.

Back
Bovenaan