Silver Salute

kreeg ze vorig jaar voor 17.50, terwijl dat nu de ( salute ) gaat kosten. die heeft toch 7 shots minder
jammer maar de advies prijs van vorig jaar was €22,- dus dat stijgt dan weinig. Gelukkig! Ik wil hem nu ook wel is meemaken ZONDER sterren

Afgelopen jaar 2 karton van deze jongens gehaald! Heerlijke klappen en naar mijn idee harder/beter dan de belgsche knalcakes. Echt de topper van 2009-2010...
Denk voor de verkoopcijfers dat dit product 2010-2011 zeer hoog zal gaan scoren. Vorig jaar overal al snel uitverkocht!

95 cent duurder als vorig jaar dus. Gelukkig geen grote prijsstijging.

Toch apart dat de inflatie in Nederland al jaren rond de 1% per jaar schommelt, maar vuurwerk over het algemeen elk jaar een veel grotere prijsstijging doormaakt.
Het is maar net waar je blij mee bent dus:)

Toch apart dat de inflatie in Nederland al jaren rond de 1% per jaar schommelt, maar vuurwerk over het algemeen elk jaar een veel grotere prijsstijging doormaakt.
Het is maar net waar je blij mee bent dus:)

Ja nog leuker is het dat men de prijsstijgingen continu koppelt aan inflatie.

Het zal wel allemaal aan ons oplettende freaks liggen dat we zo kritisch zijn!

Dat er steeds wat anders gevonden wordt om ieder jaar prijsstijgingen een plausibele verklaring te geven.

Anyways, deze vanavond weer gehoord. Nog steeds het hardste, maar de nieuwe cakes als de colourfull thundertail, nieuwe no mercy en zijn omlabelingen en mega boost komen wel in de buurt. De SS wint het nog net in mijn ogen.

op de demo werd deze ook geschoten en dit blijft gewoon een regelrechte topper. heerlijke knallen in salvo's. had deze vorig jaar en dit jaar ga ik er 2 halen want dit is gewoon een heerlijke cake. kan verder niet veel anders zeggen dan dat dit gewoon een "must have" is.

Gister op een demo deze, de Defcon Thunder en Thunder Defence kunnen aanschouwen. Conclusie: deze klappen voor mijn gevoel harder, of in ieder geval een stuk doffer.

Vorig jaar deze niet kunnen kopen, maar dit jaar zit hij er zeker bij.

echt een heerlijke cake dit! er komen rake klappen uit deze cake. heb er 3 van besteld.

hier mijn filmpje van de Silver Salute geschoten op de demo van de Vuurwerkstunthal te Elst:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

vond de klappen weer heerlijk op de demo met mooie mines eronder en leuke Ti-boeketjes. topper!

Hij is en blijf prachtig. De Silver Salute ging per 12 als finale van de finale in Steenbergen. Prachtige mines met onwijs harde klappen. Voor Nederlandse begrippen blijft dit gewoon de hardste, de Colorful Thunder Tail kwam daar zeker niet bij in de buurt.

deze wou ik vorige jaar halen maar was toen over uitverkocht
dit jaar 4 besteld het lijkt mij 1 van de beste knal cakes
heb egt zin in o&n

hoe zit zo een mine in een pot nou eigenlijk in elkaar ? zit het kruit los in de tube of zit het aan de bombette vast ?

Back
Bovenaan