Silver Salute

Gister avond weer live gezien tijdens de finale van een showtje! Gingen weer gruwelijk hard! :D Wat ik wel jammer vind is dat er sterren door het TI boeketje heen zitten!

sommige dealers verkocht hem bizar goedkoop.
Ik had gelukkig een versie zonder sterren, met die sterren is het gelijk een stuk minder mooie cake ja.

Wat een gezeik over een zilver sterretje wat je ziet...het gaat toch om de knal!?
Als men zich daar zo aan stoort, laat je hem toch lekker staan

Klopt maar kritiek geven mag toch? en voor de mensen die de silver salute niet gezien hebben bij de demo of wat dan ook willen toch wel weten wat ze kunnen verwachten neem ik aan.

Ik geef je helemaal gelijk, het gaat mij namelijk ook om de knal. :)

Doet dan geen schade aan de knal,maar maakt voor mij wel een verschil. Vorig jaar zeer onder de indruk van de knal,en was voor mij ook een van de meest vernieuwende producten van 2009. De extra sterren hoeven van mij niet. Nee dan kies ik toch voor de normale versie,simpel,krachtig,en een zekerheid voor kreten van plezier.

Er zijn veel liefhebbers(Waaronder ik ook)die een mooie ti boeketjes op prijs stellen.
Ook ik had 12 stuks met die lelijke sterren,En ik was er niet blij mee.
Smaken verschillen natuurlijk,En gelukkig maar.
Maar de knal was magnefiek.

Laatst bewerkt:
Het gekke is, dat ik ze totaal niet gezien heb afgelopen jaar en ik heb een karton van deze lievertjes opgestookt

Ze waren er inderdaad vorig jaar ook genoeg zonder die sterren, maar helaas ook toen al met sterren... Kijk naar de omgelabelde SS in het Burst Duo van de Barely Legal lijn, die heeft ook geen sterren... Misschien komen daar ook wel versies van met sterren. Wolff begint nu al een beetje op B&W te lijken, je weet niet wat je krijgt :p

Kan ook zijn dat ze bang zijn dat de cake afgekeurd wordt en daarom op save spelen door sterren aan de knal toe te voegen.Zoals bekend moet de knal officieel vergezeld zijn van een effect.Kan me geen andere reden bedenken waarom ze het effect zouden verpesten door er sterren doorheen te gooien.

Wat een gezeik over een zilver sterretje wat je ziet...het gaat toch om de knal!?
Als men zich daar zo aan stoort, laat je hem toch lekker staan

Nou, dat is wel een erg felle reactie zeg... Als je naar een mooie salutefinale kijkt wens je toch ook geen zilveren balletjes erdoor heen?
Als ik een Salutepotje koop dat ti boeketjes geeft dan verwacht ik die ook... Wil ik een cake met balletjes dan koop ik een asian thunder cake of iets dergelijks. Juist die TI'tjes maakt dit naar mijn mening een mooie cake.
Qua knal is er misschien wel beter te koop!

dit jaar wel perhaps, maar vorig jaar...? you tell me? dan nam/neem(?) ik die sterretjes voor lief. Anders moet je het toch buiten NL regelgeving zoeken, your choice.

Blijf de knal van deze cake dit jaar hetzelfde of word er weer aangeknoeid zoals gewoonlijk bij cakes. en blijf dit nog het hardste knalcake van nl?

is deze nog niet op een 2010 demo geschoten?
ik ben ook erg benieuwd of de kwaliteit minimaal hetzelfde gebleven is

Back
Bovenaan