Silver Salute

Ik vond het op zich een goede cake, had er alleen iets meer van verwacht, vooral ook na alle positieve commentaren. Maargoed hij was zeker niet slecht voor een nl cake.:bye:

Wat een geweldige cake is dit.
Ik zie dat de meningen verdeelt is over de knal, maar iedereen ervaart het anders.
Ik vond de knallen zeer lekker, de ti-boeketjes geweldig en de mine maakt het geheel gewoon af.
Voor mij de beste knal cake die er tot nu toe in NL te koop is.

so dat zal echt een geweld geweest zijn zeg:D

hier een filmpje van mijn kant
het is doodstil dus je hoort de knallen echt supergoed:D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

keb er 4x van genoten

overdag hadden we er met zn allen 12 doorgelont, wat ging dat heerlijk zeg wat een geweld.
Ook voor na 00.00 hadden we er 12 doorgelont, en wederom een chao's van heb ik jou daar. ZO hard! en gewoon legaal:D

Wederom een top product dit! Had er 3 tegelijk de lucht in gejaagd. Heerlijke klappen (hardste die ik in een NL cake ben tegengekomen), mooie boeketjes en fijne mines. Ja, volgend jaar weer!:)

Dit is echt een topper, knallen zijn hard en he ti- boektjes vind ik nog redelijk mooi ook. De mine's is leuk voor de opvulling in het laag segment en voegen zeker ook hun waarde toe vind ik.
Hier gingen er 16 de lucht in en dat is echt geweld zeg, je hoort duidelijk verschil tussen deze en andere bursts en je voelt ook echt de druk eraf komen.

Beste knalcake in nederland en belgie!

Goed, ik trap alvast af met het 1e filmpje van de jaarwisseling 09-10.
Silver Salute x4
Volgend jaar natuurlijk veel meer van deze dingen doorlonten.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:D

Laatst bewerkt:
deze cake is mischien klein maar hij is wel super krachtig .
ik heb deze cake om 00.00 uur afgestoken .
deze cake kwam er qua knal er met kop en schouders boven uit .
man wat een dreunen zeg :D . echt klasse cake :thumbup:

zat de hele avond te denken wat ik precies om 12uur de lucht in zou jagen. uiteindelijk maar voor deze gegaan en had daar geen spijt van. man wat een topcake was dit zeg. aantal andere mensen waren al vuurwerk aan het afsteken maar deze kwam er inderdaad met kop en schouders boven uit. lekker tempo steeds per3 schoten. en mooi ti-boeketjes en mooi mines. super!

Deze cake was ook heel snel uitverkocht, maar ik heb er gelukkig zelf ook 1 kunnen bemachtigen gewoon om te proberen en dat heb ik geweten!
Wat een harde knallen komen er van zo'n blok zeg, dit is voor zover ik weet de hardste legale knalcake (samen met de clouds of thunder) die hier de laatste 3 dagen van het jaar te koop is. Ik weet zeker dat ik deze volgend jaar weer heb, maar dan meer dan 1.
Althans tenzij er volgend jaar een nog hardere knalcake legaal op de markt komt.
Maar wie zal het zeggen, ik hoop het in ieder geval.

Ik heb de silveren salute rond 10:00 uur na een rol afgestoken.
Wat een geweld zeg!
Prachtig om te horen en te zien.

---

Na 24:00 uur heb ik de tweede afgeschoten.
50 meter verderop werd een knal blokkie afgeschoten, ik dacht daar komt de silver salute niet overeen.
Na hij kwam echt dicht in de buurt hoor, qua knal vergeleken met dat blokkie.

Eigenlijk een perfecte cake om met een aantal door te lonten.
Krijg je een lekkere bak herrie in je straat...:D

had er om 2 uur nog 4 stuks doorgelont, om het toch even heerlijk af te sluiten:D
hopen dat volgende jaar de prijs toch nog hetzelfde blijft en dat de actie van vuurwerland-steenbergen er ook nog is:P (en dat ze meer op voorraad hebben, had er 8 besteld, maar mocht er maar 5 meenemen, de vervanger was extreme salute)

mooie vervanger tog?
gelukkig had ik er 5 besteld:D en gekregen.
ging de 30e terug en er waren net nieuwe kartonnen binnen en heb er meteen weer 3 gekocht!
echt zo heerlijke bakken:D
als de bs 120 volgendjaar niet kan dan 12x deze:D

Was ook zeker tevreden met extreme salute als vervanger!:)
En had zoiezo nog 5 silver salutes, dus heb deze topper nog wel morgen ervaren!;)
Ook al vond ik de eerste die ik had tegenvallen, maar de rest ging echt lekker:D

Back
Bovenaan