Silver Palm & Peony

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
391-100379-thickbox.jpg

Artikelnummer: 5026
Artikelnaam: Silver Palm & Peony
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: Coloured Peony with Silver Palm.
Tijdsduur: 20 sec
Hoogte: 50 m
Verpakking: 4/1
Richtprijs: €57,50

564b2f1b2e411.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi effect wat eerst nog uniek was in het Nederlands vuurwerk, nu zijn er genoeg goedkopere producten te vinden met dezelfde kwaliteit. Wilt niet zeggen dat dit een slecht blok is, maar voor die prijs koop ik liever wat anders. :)

vond dit toch een erg mooi product gisteren op de demo. erg mooie uitwerkingen en flinke burstknallen. het tempo is erg snel wat wel mooi is maar ik vind hem veelste snel voorbij voor het geld. was erg mooi maar gewoon te duur vind ik. verder is het gewoon een erg goed product.

Bedankt voor het filmpje Michael, zo komen we steeds meer te weten over de showtime collectie. Ik vind het een goed product.

Off-topic: had jij dit jaar geld over?:p Ik zie dat je bijna van elk product er minimaal 2 hebt gekocht en nu is Showtime niet echt goedkoop te noemen.

Bedankt voor het filmpje Michael, zo komen we steeds meer te weten over de showtime collectie. Ik vind het een goed product.

Off-topic: had jij dit jaar geld over?:p Ik zie dat je bijna van elk product er minimaal 2 hebt gekocht en nu is Showtime niet echt goedkoop te noemen.

Showtime producten die gefilmt heb is van PYROMANIAC1975 om even verwarring te voorkomen :p we hadden bij hem gevierd later in avond :rolleyes:

Back
Bovenaan