Silent Trails

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: RFC141413
Artikelnaam: Silent Trails
Bruto Gewicht:...
Netto Kruitgewicht: 164,8
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: Red wave crossette, Green wave crossette
Tijdsduur:...
Stijghoogte:...
Richtprijs:€12,50'

141413-3d.png

Laatst bewerkt:
afgaande op de film zit deze er wel lekker uit. en niet geheel duur te noemen.
Ik begin steeds meer van dit effect te houden en ik moet zeggen dat deze wel goed is uitgevoerd.
greetzz

Sluit ik mij aan. Een pareltje tussen al het nieuws, uniek in zijn soort. Gaat hier ook absoluut in meervoud komen.

Kijk dit is nou een mooie cake..precies wat ik hoopte de crossetes uit de royal celebration.

aaaah, dit was dé cake die ik graag op de demo wilde zien! Ik had gehoopt het dat het 'gewone' crosettes waren, want dat goud erbij vind ik maar niks! Geef mij maar de crosettes die in de Splitting Neon van Lesli zitten! Alsnog voor 12,50 een goede cake, maar het is mijn smaak niet helemaal.

Hier hou ik nou van.
24 in karton.
Hmm 4x 6 stuks in fanshape��.
Heerlijk

Ik ben nog niet echt overtuigd. De effecten lijken mij wat klein, maar misschien is dat vertekening op de film. Het spoor wat de sterren achterlaten vind ik juist wel erg leuk, in tegenstelling tot Willymeuf :) Nu is een stuk zichtbaarder dat het goede crossettes betreft en geen mislukte peony. Voor de prijs is het geen slecht ding, maar ik had gehoopt op iets meer kwaliteit. Hopelijk zie ik hem nog een keer live, zodat ik goed kan bepalen of het de moeite waard is.

Ik ben nog niet echt overtuigd. De effecten lijken mij wat klein, maar misschien is dat vertekening op de film.

16 schoten voor € 12,50 en dan zulke crossettes, ik vind ze mooi qua uitwerking. Wat had jij dan verwacht Jorik voor deze prijs ? Ik zet hem hier in ieder geval op de lijst :)

Ik ben zelf totaal geen liefhebber van crosettes, dus het is moeilijk objectief te blijven :)

Het effect was wel goed uitgewerkt (rekening houdend met de wind die er stond). Kleuren waren OK.

Ik ben zelf totaal geen liefhebber van crosettes, dus het is moeilijk objectief te blijven :)

Ik ook niet ( ben wel liefhebber maar vond de echte crossette cakes in Nl steeds te mager en of te prijzig )maar toch ben ik blij dat ik van mijn principes ben afgeweken, zeker na het zien van het filmpje :)

Back
Bovenaan