Silent Trails

Ligt het aan mij of is de burst best hard voor een crossette cake? Blij dat ik deze besteld heb, mede om de reden die jij aangeeft Torr, normaal zijn crossette cakes mij te prijzig!

Had deze 2x, vond het een erg mooie crossettecake!
Dermate felle en heldere kleuren, dat de hele straat verlicht was:)!

Dit was een mooie cake met goede crossette!
Had er 3 in W shape gezet in een projectje

Zie filmpje vanaf 0:40

sgo0av.png

Prima wave-crossettes kwamen uit dit potje.
Qua prijs-kwaliteitverhouding een aanrader.

Heb wel paar keer gedacht om hem te bestellen, maar besluit iedere keer om hem toch niet te nemen. Ligt totaal niet aan het product, maar dit effect spreekt mij gewoon niet zo aan. Van de crossete bakjes die ik voorbij zie komen is dit toch wel 1 van de betere!

Heb wel paar keer gedacht om hem te bestellen, maar besluit iedere keer om hem toch niet te nemen. Ligt totaal niet aan het product, maar dit effect spreekt mij gewoon niet zo aan. Van de crossete bakjes die ik voorbij zie komen is dit toch wel 1 van de betere!

Jawel man, lekker rust momentje maken in je show na een prefinale en daaarna gelijk doorrammen! :D

Had hem zelf 2x verwerkt. Had er iets meer van verwacht maar toch een mooie cake. Zeker met wat korting goed te doen.

Kan dit potje meepakken. Ga ik dus ook doen! Volgens mij zijn de crosettes namelijk een aparte gewaarwording:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Kwam deze nog ergens tegen maar voor dat geld zeker een grappig ding voor erbij

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan