Loud and Clear (Salute cake 2)

Ik had dat vorig jaar ook meegemaakt dat er een salte cake 2 uit elkaar klapte, je kreeg echt een massa explosie. Gelukkig gebeurde dit ver na 02:00 waardoor er geen omstandigers waren. Maar dit jaar kneep ik 'm ook wel toen ik een project van meerdere tegelijk schoot. Er stonden dit keer wel meerdere mensen in de buurt en er stonden ook auto's vlakbij, dus dan wil je zulke situatie's echt niet.

Zonder als moraalridder over te willen komen, neem je dan wel willens en wetens een risico als je hem zelf al kneep - misschien niet zo handig dan?

komen ze aan. :) maar dat zijn de SW 1
uuh heb problemen met uploaden even geduld aub.....

Heeft u nog wat van de Salute Cakes (SW021) over? Ook als het Dummy's zijn hoor ik het heel graag! Mocht(en) het de desbetreffende cake(s)zijn, kom ik ze persoonlijk ophalen voor een bepaald bedrag. Ik hoor het graag!

Zonder als moraalridder over te willen komen, neem je dan wel willens en wetens een risico als je hem zelf al kneep - misschien niet zo handig dan?

Nou ja, het is meer de gedachte dat er een cake het jaar ervoor uitelkaar is geklapt. Dat is met alle cakes natuurlijk geen pretje. Het maakt verder niet de kans gelijk groot dat het weer gebeurd, al blijft het wel in je achterhoofd zitten.

Nou ja, het is meer de gedachte dat er een cake het jaar ervoor uitelkaar is geklapt. Dat is met alle cakes natuurlijk geen pretje. Het maakt verder niet de kans gelijk groot dat het weer gebeurd, al blijft het wel in je achterhoofd zitten.

Dat is ook zo...zelf schiet ik altijd een show en puur voor het risico zet ik mensen wel op een redelijke afstand, mocht er iets fout gaan dan kan iedereen nog weg (wat overigens nog nooit is gebeurd).

Nee de Roar! van Vuurwerkmania. 12 stuks. Op dat moment ervoor zie je nog een Salute Cake uit elkaar knallen...

Ondanks de open omgeving klapte die weer echt gruwelijk hard! De klappen zijn gewoon letterlijk te voelen.

Dat was een mooi uitluiden, bij heldere hemel en volle maan, van een leuke stookperiode :D wat een doffe dreunen :frusty:

Helaas is hij niet meer. Voor degene die hem nog koesteren. Blijft voor mij samen met de Salutecake 1 een van de beste knalcakes ever.

In 2016 alvast drie extra gekocht voor afgelopen jaarwisseling. Maar ik ben er niet aan toegekomen, dus komend jaar 3 in W shape in mn showtje verwerken. Dat moet wel leuk spektakel worden :D

Wie wat bewaard die heeft wat. Echt een top knalcake, zo jammer dat dit verleden tijd is. Wat ik al vorig jaar zei en het jaar daarvoor; Als ik toen der tijd wist dat deze zo hard ging, had ik de Salute Cake 1 niet eens gehaald en deze vol in geslagen. Scheelt echt weinig met z'n grote broer.

Had er ook nog eentje. Zat best verschil tussen de diverse schoten. Sommige waren behoorlijk zachter. Maar de meesten logen er weer niet om :D

Wie wat bewaard die heeft wat. Echt een top knalcake, zo jammer dat dit verleden tijd is. Wat ik al vorig jaar zei en het jaar daarvoor; Als ik toen der tijd wist dat deze zo hard ging, had ik de Salute Cake 1 niet eens gehaald en deze vol in geslagen. Scheelt echt weinig met z'n grote broer.

Helemaal mee eens. Wij hebben afgelopen jaarwisseling weer aardig wat SC2 geschoten en ook nog 1 SC1 en het verschil is minimaal.
De SC2 blijft gewoon top. De piromax salute cake moet het ook echt afleggen tegen deze topper.

Waren hier afgelopen jaarwisseling nog volop te koop voor 20e de stuk. Aankomende jaarwisseling maar eens een aantal aanschaffen na de positieve verhalen hier!

Back
Bovenaan