Showtjes Valencia en omgeving 2023

Hele dikke mascleta zeg, komt goed over zo op film. Toen erg gebaald dat ie niet door gaat, na het zien van de film helemaal.

Leuke showtjes, ben op vakantie in monserrat met gezin. Is kijken of ik nog wat kan meepakken. Ik wil niet lui zijn firewall maar jij weet vast wel het programma?:)

Tot wanneer ben je hier? Montserrat heeft ook feest maar pas augustus geloof ik (check voor de data mn YT kanaal) op de FB pagina El Arte de la Pirotecnia staat een hele opsomming van shows in de verschillende dorpen, hou die pagina goed in de gaten :thumbup:

iig de 14e pyromusical in de haven van VLC

Weet iemand of er van 31-7 t/m 4-8 nog shows zijn in Valencia? besloten om ff een midweekje die kant op te gaan en zou leuk zijn een showtje mee te pakken

Weet iemand of er van 31-7 t/m 4-8 nog shows zijn in Valencia? besloten om ff een midweekje die kant op te gaan en zou leuk zijn een showtje mee te pakken

Je zit net verkeerd :p 28-07 is er een flinke in Valencia (crema), 28e een castillo in Albal, 29-7 mascleta in Gata de Gorgos, 30-7 mascleta in Aldaia, 30-7 mascleta in Torrent, misschien als je een (huur) auto hebt dat je 1-8 om 22.00h de 22:00 h LA CRIDÀ A LA FESTA, GRAN MASCLETÀ VERTICAL NOCTURNA Y JUEGO DE TRUENOS, ofrecida por la pirotecnia La Alpujarreña in Elx nog mee kunt pakken?

Je zit net verkeerd :p 28-07 is er een flinke in Valencia (crema), 28e een castillo in Albal, 29-7 mascleta in Gata de Gorgos, 30-7 mascleta in Aldaia, 30-7 mascleta in Torrent, misschien als je een (huur) auto hebt dat je 1-8 om 22.00h de 22:00 h LA CRIDÀ A LA FESTA, GRAN MASCLETÀ VERTICAL NOCTURNA Y JUEGO DE TRUENOS, ofrecida por la pirotecnia La Alpujarreña in Elx nog mee kunt pakken?
Ja ik was er inderdaad al achter dat ik een week te laat ga haha :bonk:

Maar misschien is die laatste wel wat, een ff kijken. Bedankt!

Hou ook ff de FB groep el arte de la pirotecnia in de gaten, hier worden elke maand lijstjes gedeeld, wellicht dat er nog iets is, anders weet je pirofoc te vinden :p

Zo dan, das een beste zeg. Flink budget lijkt me. Bedankt voor de beelden weer.

Back
Bovenaan