Showing it off

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1414
Artikelnaam: Showing it off
Netto Kruitgewicht: 494,5 gram
Aantal Schoten: 23
Effectomschrijving: Deze 23 schots cake heeft alles. Tot 25 gram per schot, schiet zijn prachtige effecten rechtdoor en schuin, eindigt in een keiharde finale!
Tijdsduur: 30 sec
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: € 25,00
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl
1414-showing-it-off.png

Laatst bewerkt door een moderator:
En VWT zet de weg die ze vorig jaar zijn ingeslagen voort met een in mijn ogen heerlijke cake, ben dan ook zeer benieuwd naar de prijs :)

Niets aan toe te voegen! Heel erg fijn VWT flikt t weer met mooie producten.. Nu nog een leuke prijs misschien..

Top cake iig, volgens mij moest ie alleen andersom....ivm de knallende finale heb je nu namelijk een knallend begin. :D En zeker benieuwd naar het prijskaartje, maar denk dat dit wel goed zit.

De cake moet 25 euro gaan kosten.
Fijne bak voor dat geld, mooi tempo in het begin, trekt je aandacht wel in de straat. :p

Prachtige cake hoor!! Met een salvo aan het begin en aan het einde.
Rustig tussenstuk met mooie effecten.
En wat lees ik? 500 grams cake voor maar 25 euro? Helemaal top.
Vuurwerktotaal laat zien dat het wel kan. Kwaliteit voor een lage prijs. Bravo

Was niet fantastisch. De magic moments (die omgekeerd geschoten werden) won (wat mij betreft) duidelijk van deze cake, voor 5 euro minder.

naast de magic moments vind ik dit de beste cakes van vuurwerktotaal serie.
is er iemand die deze gister nog heeft gefilmd tijden de demo van rowy in almere

naast de magic moments vind ik dit de beste cakes van vuurwerktotaal serie.
is er iemand die deze gister nog heeft gefilmd tijden de demo van rowy in almere

Ik vond deze cake zeer zeker de moeite waard en hier haal je toch een topcake mee in huis.

Er waren er genoeg aan het filmen dus ik verwacht er nog wel een filmpje van.

Vond deze eerlijk gezegd niet heel bijzonder presteren. Soort effecten en kleuren prima in orde, maar voor de rest net iets te rommelig. Het is dan ook geen prijzige cake gelukkig...

Back
Bovenaan