Showbricks - Nieuw bij welkoop

Nieuw dit jaar bij welkoop de volgende producten uit de showbricks collectie. Prijzen zullen woensdag bekend zijn - Goedvuurwerk.nl.

Showbrick-glitter-19.png

Showbrick-mixed-19.png

Showbrick-crackle-peony-19.png

Showbrick-gold-palm-19.png

Showbrick-silver-crackle-31.png

Showbrick-spinning-peony-31.png

Lijken zo op film hele degelijke cakes. Benieuwd naar de prijs.

Vind de laatste zeker mooi.

Zie ik nu een koppelsysteem waarbij je de cakes als een soort lego in de hoek in elkaar schuift? Dat ziet er bijzonder uit! :shocked:

Inderdaad.. vraag me af hoe dit precies werkt. Op de site staat in iedergeval niet veel meer informatie hierover

Zeer mooie cake die spinning peony's. Kopie van de Poisonous Spider van Broekhoff (prof) maar dan voor consu.

Zij zullen zich zo te zien, elkaar ontbranden zonder gebruik te maken van lont. Net als kettingroken. De ene sigaret steekt de andere aan.

Die spinning peony heeft zeker mijn aandacht.
Leuk die tussentijdse versnelling en dubbele finale.
De prijs zal doorslaggevend zijn maar ik zie deze wel in W-shape voor me met daarachteraan 3 white thunders.:p

Ziet er zeker bijzonder uit. Benieuwd naar de prijs. Ook wel benieuwd wat jullie voorkeur zou zijn qua keuzes uit deze 6 en wat eventueel volgens jullie de ideale volgorde zou zijn?

Heel interesant dit systeem, ik ben zeer benieuwd. Hopelijk duikt er ergens info op.

Hoe kan je ze dan koppelen? aangezien ze allemaal op dezelfde plaats het 'koppel'stuk hebt waardoor je ze volgens mij niet in elkaar kan schuiven.

Mocht het wel kunnen kan het natuurlijk interessant zijn.

Waarschijnlijk zit er bij de hoek aan de overzijde een koppelpunt welke omlaag gericht staat, deze schuif je dan weer in de opening te zien op de foto.Showbrick-silver-crackle-31.png

In de ene hoek bevind zich een hol buisje gericht naar beneden en in de tegengestelde overkant bevind daar zich een ronde tube die eenvoudig in elkaar geklikt kunnen worden. Zo kunnen dus meerdere cakes in elkaar geklikt en doorgelont worden. De onderste tube zorgt voor een soort fontein waardoor de volgende cake wordt aangestoken.

Vind het een erg leuke uitvinding om zo meerdere cakes "op elkaar"te kunnen zetten om ze in een keer door te laten lopen. Ben erg benieuwd of het goed werkt.

Back
Bovenaan