Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze box kun je ook gewoon bestellen bij je Rubro dealer en heet dan Sick six en kost dan 49,95
En is exact hetzelfde![]()
Ik heb vuurwerkmania gemaild of deze nog terugkomt, het antwoord:
Goedendag,
Helaas is het zo dat dit een "special introduction edition mega superstunt" was. In een beperkte oplage die zeer goed ontvangen is bij de liefhebbers.
Kortom; we zijn er doorheen.
Maar.... Er zitten vast nog interessante artikelen tussen ons overige assortiment.
Succes!
Ik heb vuurwerkmania gemaild of deze nog terugkomt, het antwoord:
Goedendag,
Helaas is het zo dat dit een "special introduction edition mega superstunt" was. In een beperkte oplage die zeer goed ontvangen is bij de liefhebbers.
Kortom; we zijn er doorheen.
Maar.... Er zitten vast nog interessante artikelen tussen ons overige assortiment.
Succes!
Nou, dat is ze dan bij mij niet gelukt. Ik heb alleen deze box besteld, gewoon omdat ze veel te laat open zijn gegaan en ik mijn budget er al lang doorheen heb gejast. Maar idd, dat zou wel een reden kunnen zijn. Er zijn zeker leuke produkten te koop, alleen zou ik het niet rechtstreeks via hun doen maar via een dealer, die geven meestal dan nog gratis vuurwerk erbij. (gewoon een gratis tip!)![]()
You lucky bastard!!ik heb al weer naast het net gevist!
Nee, had ik niet gedaan, omdat ik het niet zo speciaal vind. 2 van de 4 cakes komen op film op mij over als goede cakes, terwijl die andere 2 voor mij niet zo veel toevoegen aan mijn collectie. Ik zou zo'n soort pakket wel aanraden bij bijvoorbeeld de buurman, die dan voor 50 euro een mooi oud en nieuw heeft.
Mijn vraag is ook niet bedoeld om dit product af te kraken, maar ik ben wel eens benieuwd wat volgens jullie dit product zo bijzonder maakt! Naar mijn idee kan het de prijs niet zijn, aangezien je ook Big 19 hebt liggen voor 65 en als je goed zoekt volgens mij ook nog wel 60. Zijn de effecten dan zo geniaal? Dat zie ik zelf ook niet, maar misschien jullie wel?
Zag ook dat deze geen reservelont hebben.