[Show] Vianen Paardenmarkt en Kermis 15 oktober 2022

Zeer leuke show gezien gisteren, het leek wel een demo van het nieuwe wolff.... Maar dan wel allemaal kwaliteit spullen.

Toppers de Dekoy, helemaal op het begin. Vaker al over de hoge prijs gesproken, maar wat een mooie volle boeketten. Aanrader!

Ook de disturbed en blue 'm up vond ik gaaf. Alle boeketten goed uitgevoerd en sterke burst.

Het nieuwe 37s assortiment van wolff is leuk, maar voor de freak misschien wat te kleine boeketten. Wel mooi divers, en voor een strakke prijs leuk voor door de avond heen.

Tegenvaller de red night fire. Als je had gezegd dat 't 20mm was had ik het ook geloofd, de rapapapah van Eurostar bijvoorbeeld vind ik vergelijkbaar met de eerste cake. Finale wel leuk, wat meer chaos.

Verder de show zat goed in elkaar. Toffe elementen met tails, single rows en de bekende aba salutes. Complimenten! Hier en daar een slordigheidje, bijvoorbeeld wat disturbed die door elkaar gingen,maar dat mocht de pret niet drukken.

Afsluitend heb ik gisteren heel de avond m'n hoofd lopen breken over de waaier met silver blink plof boeketjes met een fel gekleurde pistil. Als iemand weet welke dit was, hoor ik het graag!

Afsluitend heb ik gisteren heel de avond m'n hoofd lopen breken over de waaier met silver blink plof boeketjes met een fel gekleurde pistil. Als iemand weet welke dit was, hoor ik het graag![/QUOTE] Hibiskus van Röder Feuerwerk.

Ik heb gisteren ook een hele fijne show gezien :) Nieuwe Wolff artikelen, fraaie kwaliteitsproducten uit het buitenland, mooie prof elementen. Lekker divers hoor! Er waren ook weer erg veel liefhebbers op af gekomen, dus we hebben ook weer fijn kunnen bijpraten.

Man man wat een goede en mooie show heb ik gezien zeg. Daar wordt de mens weer blij en vrolijk van. Oja de eerste 57 sec kun je overslaan camera ruim op tijd aangezet want je wilt toch zeker het begin niet missen toch?:handsup:

Aha dacht al het lijkt Funke (vanwege hangtime), maar ja Funke had ik in die show niet verwacht...

Zaterdagavond ook weer ontzettend genoten in Vianen van een top show. Geweldig dat DFP de primeur had om als eerste meerdere nieuwe producten van Wolff te schieten. Alle producten waren goed te herkennen en dat maakt mij dan extra enthousiast. Zo kon ik alles goed beoordelen en met name de Dekoy van Wolff vond ik erg goed. Het 19sh assortiment was ook absoluut niks mis mee (prijs buiten beschouwing gelaten). Daarnaast vond ik het glitter willow thema aan het begin van de show ook echt geweldig. De Blue 'm up werd opgevolgd door super dikke single shots, green mine with red glittering tail. Vooral de red glittering tail was echt ontzettend goed uitgevoerd. Dit thema ging door met de colourful glittering willow en de combinatie van zowel red als green glittering willows in 1 boeket was echt uniek. De v-shape met white strobe tails maakte het thema helemaal af. Met dit soort toffe combinaties laat DFP des te meer zien echt goed na te denken over de producten.

De digitale knallers, ABA salutes en single rows blijven geweldig om live te ervaren en ik vind het dan ook een zeer positieve ontwikkeling dat we dergelijke artikelen steeds meer in actie zien in NL. De Kingstown Hangover was weer één van de toppers van de avond en ik was erg blij dat ik eindelijk de Caïro Crackling/Ultimate Chry in actie heb kunnen zien. Ook nog 2 verschillende Funke cakes voorbij zien komen en die effecten springen er direct uit. De Goldcracker Palmen was echt ongekend goed. Ik heb niet eerder crackling palmen in F2 gezien die zo lang blijven hangen.

Complimenten voor DFP en tof om te zien dat hier zoveel forumleden op af zijn gekomen. Deze show wil ik volgend jaar zeker weer meepakken.

Zaterdagavond ook weer ontzettend genoten in Vianen van een top show. Geweldig dat DFP de primeur had om als eerste meerdere nieuwe producten van Wolff te schieten. Alle producten waren goed te herkennen en dat maakt mij dan extra enthousiast. Zo kon ik alles goed beoordelen en met name de Dekoy van Wolff vond ik erg goed. Het 19sh assortiment was ook absoluut niks mis mee (prijs buiten beschouwing gelaten). Daarnaast vond ik het glitter willow thema aan het begin van de show ook echt geweldig. De Blue 'm up werd opgevolgd door super dikke single shots, green mine with red glittering tail. Vooral de red glittering tail was echt ontzettend goed uitgevoerd. Dit thema ging door met de colourful glittering willow en de combinatie van zowel red als green glittering willows in 1 boeket was echt uniek. De v-shape met white strobe tails maakte het thema helemaal af. Met dit soort toffe combinaties laat DFP des te meer zien echt goed na te denken over de producten.

De digitale knallers, ABA salutes en single rows blijven geweldig om live te ervaren en ik vind het dan ook een zeer positieve ontwikkeling dat we dergelijke artikelen steeds meer in actie zien in NL. De Kingstown Hangover was weer één van de toppers van de avond en ik was erg blij dat ik eindelijk de Caïro Crackling/Ultimate Chry in actie heb kunnen zien. Ook nog 2 verschillende Funke cakes voorbij zien komen en die effecten springen er direct uit. De Goldcracker Palmen was echt ongekend goed. Ik heb niet eerder crackling palmen in F2 gezien die zo lang blijven hangen.

Complimenten voor DFP en tof om te zien dat hier zoveel forumleden op af zijn gekomen. Deze show wil ik volgend jaar zeker weer meepakken.

DFP valt zelden tegen en dat blijkt bij deze ook maar weer inderdaad! Moet een heerlijke avond geweest zijn als ik het zo lees en hoor van iedereen.

Back
Bovenaan