Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zaterdagavond ook weer ontzettend genoten in Vianen van een top show. Geweldig dat DFP de primeur had om als eerste meerdere nieuwe producten van Wolff te schieten. Alle producten waren goed te herkennen en dat maakt mij dan extra enthousiast. Zo kon ik alles goed beoordelen en met name de Dekoy van Wolff vond ik erg goed. Het 19sh assortiment was ook absoluut niks mis mee (prijs buiten beschouwing gelaten). Daarnaast vond ik het glitter willow thema aan het begin van de show ook echt geweldig. De Blue 'm up werd opgevolgd door super dikke single shots, green mine with red glittering tail. Vooral de red glittering tail was echt ontzettend goed uitgevoerd. Dit thema ging door met de colourful glittering willow en de combinatie van zowel red als green glittering willows in 1 boeket was echt uniek. De v-shape met white strobe tails maakte het thema helemaal af. Met dit soort toffe combinaties laat DFP des te meer zien echt goed na te denken over de producten.
De digitale knallers, ABA salutes en single rows blijven geweldig om live te ervaren en ik vind het dan ook een zeer positieve ontwikkeling dat we dergelijke artikelen steeds meer in actie zien in NL. De Kingstown Hangover was weer één van de toppers van de avond en ik was erg blij dat ik eindelijk de Caïro Crackling/Ultimate Chry in actie heb kunnen zien. Ook nog 2 verschillende Funke cakes voorbij zien komen en die effecten springen er direct uit. De Goldcracker Palmen was echt ongekend goed. Ik heb niet eerder crackling palmen in F2 gezien die zo lang blijven hangen.
Complimenten voor DFP en tof om te zien dat hier zoveel forumleden op af zijn gekomen. Deze show wil ik volgend jaar zeker weer meepakken.