Dit is de tweede show van DFP die ik dit seizoen heb mogen bewonderen. Wederom weer erg leuk geschoten met een aantal mooie combinaties en kwalitatief hoogwaardig spul. De opening met de bodenblitz was meteen goed hard en het was toch wel weer lekker om weer eens de druk te ervaren. Na een kleine stop kon de show weer verder gaan en kwam de ene na de andere topper van onder andere Magnum/Broekhoff of Wolff voorbij. Maar dat was nog niet alles want er zat ook echt tof ander spul verwerkt in de show in de vorm van candles, single shots en geweldige single rows. Het was duidelijk dat er ook over deze show weer goed is nagedacht want een aantal combinaties van de single rows met de daaropvolgende producten pakte goed uit. Het crackling crossette thema kan ik bijvoorbeeld erg waarderen, maar ook de single row die door de W-triple Layer heen schoot was een perfecte combinatie met de glitter tails en de glitter willows. De knallers in de show was ook een mooie toevoeging. Vooraf al gehoord dat er wat voorbij zou komen, maar toch schrik je elke keer weer.
Hieronder weer de artikelen die ik tijdens de show heb kunnen herkennen op basis van de film van MasterBSC.
0:09 min -
3x Eccentric Shots - Evolution Fireworks
1:31 min -
1x Something Different - Wolff
2:21 min -
2x Decibel in v-shape - Wolff
2:43 min -
3x Decibel in w-shape - Wolff
3:15 min - 1x single row - onbekend
3:18 min -
3x Berlin in w-shape (onderdeel van de Ultimate City Trip) - Magnum
3:41 min - 5x Fluit candles in fanshape (echt heel erg goed)
4:00 min - ...x ik vermoed dat het hier om meerdere ROTP en een paar Vipers van Wolff gaat.
5:05 min -
1x single row - Gold wave tail to green strobe (T1) - Pyro Artists
5:08 min - 4x mines - onbekend
5:10 min - 4x Crackling crossette - Ik ben hier niet zeker van maar mijn eerste ingeving is de Time Rain Willow Crossette van Broekhoff.
5:34 min -
1x single row - Time Rain Willow Crossette (T1) - Pyro Artists
5:39 min - 1x single row - onbekend
5:41 min -
3x Rome (onderdeel van de Ultimate City Trip) - Magnum
6:01 min - meerdere single shots
6:05 min -
2x 1" Havana Brightness in v-shape - Magnum
6:43 min - 1x single row - onbekend
6:45 min -
3x Londen in w-shape (onderdeel van de Ultimate City Trip) - Magnum
7:06 min -
2x single row - Purple moving star with crackling mine (T1) - Pyro Artists
7:10 min -
2x Tailgate Fan - Broekhoff
7:13 min -
1x 1 cake van de Blue Night Fire - Wolff
7:30 min -
3x Amsterdam (onderdeel van de Ultimate City Trip) - Magnum
7:46 min -
3x Paris in w-shape (onderdeel van de Ultimate City Trip) - Magnum
7:54 min -
2x Dictator - Wolff
8:51 min -
2x single row - Silver Spinner with crackling mine (T1) - Pyro Artists
8:53 min -
4x Mad Twister - Wolff
9:10 min - 1x single row - onbekend
9:13 min -
1x W-Triple Layer - Magnum
9:31 min - 1x single row - onbekend
9:45 min -
2x Blue Night Fire - Wolff
10:21 min - Finale salvo met onder andere de
Eccentric Shots van Evolution.
10:24 min - single rows fluit - onbekend
10:29 min - Dikke klapper ! - onbekend
De
single rows van Pyro Artists vond ik echt super dik vooral de purple moving star with crackling mine vond ik enorm goed. Daarnaast kwamen er nog een aantal in de show voorbij die ik niet kon herkennen maar wel echt onwijs mooi waren. Ik hoop dat we dit soort spullen nog veel vaker gaan zien tijdens shows in NL, want dit is echt een genot om naar te kijken. Daarnaast vond ik de cakes van de
Ultimate City Trip toch ook weer goed overkomen. Het was duidelijk dat de burst van een aantal andere artikelen harder was, maar toch ben ik wederom enthousiast. Wederom vond ik de Moscow weer de mooiste van het setje. De
Decibel is ook echt een topper. Mooie spinning tails naar prachtige multicolor blink boeketten en een heerlijke burst voor zo'n budgettopper. Deze cake kan je voor dat geld echt niet laten staan! De
Something Different in het begin viel mij ook positief op. Ik zal dit niet zo snel kopen, want zo'n artikel komt simpelweg het best tot zijn recht in een show, maar de kwaliteit is top. De
1" Havana Brightness heeft mij nog niet direct overtuigd. Ik vond de vulling van de boeketten niet altijd even goed, kleuren waren wel prima en ook de burst is echt heel erg goed voor 25mm. De
Tailgate Fan met 2 tegelijk was echt puur genieten. Wat een pyrotechnisch hoogstandje is dat. Echt respect voor BVD/Magnum dat zij dit in F2 weten neer te zetten. De
W-triple Layer was ook gisteravond weer erg goed. Zo te zien ging dit om de nieuwste batch en wat mij betreft is dit dan ook een absolute aanrader. De
Mad Twister met 4 tegelijk was ook echt heel erg goed. Wat een geweldige cake is dat. Als ik het mij goed herinner waren er in het verleden een aantal kritische opmerkingen, maar zo te zien is de kwaliteit weer op het niveau waar het eerst was. De
Blue Night Fire heeft niet veel woorden nodig, dit is gewoon een prachtige compound met een geweldig opbouwend tempo met een heerlijk finale salvo. De topper van de avond was voor mij de
Dictator Box. Wat een dikke compound was dit. De kleuren zijn erg helder, de crackling tails zijn erg goed uitgevoerd, het tempo is een groot pluspunt, de spreiding van de boeketten is top en de burst is echt heel erg goed. Ik ben echt blij te zien dat Wolff er weer een topper bij heeft, want dit is weer de kwaliteit waar ik als klein mannetje vroeger voor ben gevallen.