[Show] Nijmegen Waal in Vlammen 14-07-2024

De traditionele vuurwerkshow Waal in Vlammen keert tóch terug tijdens de Vierdaagsefeesten. Via een oproep hoopte de stichting Vierdaagsefeesten een milieuvriendelijk, maar betaalbaar alternatief te vinden. Dat is niet gelukt. Vierdaagsevuurwerk keert tóch terug, duurzame droneshow te duur: ‘Traditie kunnen we niet zomaar overboord gooien’ Bron: De Gelderlander.

iemand ervaring met de auto hier naartoe te gaan/parkeren?

Ik wil er opzich naartoe rijden maar als ik het zo lees is het redelijk onmogelijk om met de auto ergens te parkeren...

iemand ervaring met de auto hier naartoe te gaan/parkeren?

Ik wil er opzich naartoe rijden maar als ik het zo lees is het redelijk onmogelijk om met de auto ergens te parkeren...

Met de auto is altijd lastig parkeren in Nijmegen met de Vierdaagsefeesten je zou wel in Lent kunnen parkeren en aan de overkant van de waal kunnen kijken volgens mij hebben leden hier op vwc dat al eerder gedaan ik woon er zelf 20 minuten vandaan hier is het wel naar 18:00 gratis parkeren :)

Ik woon er maar 10km vandaan maar door gigantische drukte op de waalkade, en haast onbereikbare (ook kwa parkeren) in Lent laat ik het gaan.

Hmm ik twijfel.
Ik heb echt een hekel aan mensenmassa's.

Idem hier, woon er totaal niet in de buurt en weet nog wel dat je er altijd vroeg bij moest zijn om net aan een parkeerplekje te vinden en dan nog een stuk lopen plus erg lang moest wachten op de show omdat de brug vroeg dicht ging. Dat stukje waar de liefhebbers staan is ook steeds drukker. Dit jaar gaat 'de brug' niet dicht las ik ergens maar denk niet dat dat helpt met hoelaat je er moet zijn om te parkeren. Vind de show goed maar door bovenstaande omstandigheden sloeg ik de afgelopen keren over na een paar keer er zijn geweest. Zat vandaag nog in twijfel maar heb gisteren een leuk showtje gezien en er zijn er nog een aantal waar ik heen ga aankomende week. Dus ondanks 'de fomo' sla ik over. Hopelijk wordt het voor de gene die gaan een dikke show, lekker blijven gaan nu dit soort dingen nog bestaan.

Back
Bovenaan