[Show] Leidens Ontzet 3 oktober 2023

DarkSoul

VWC lid
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Leiden
Datum: Dinsdag 3 oktober 2023
Tijdstip: 23:30 uur
Schietbedrijf: Xena Vuurwerk
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk + PSE (ga ik van uit)
Bijzonderheden: Leidens Ontzet 2023. De show is naar verwachting wederom ontworpen door Evento Fireworks.

https://3october.nl/event/pyromusical/

De pyromusical in 2022:

Het ziet er echt uit als een ramp om te parkeren, heeft iemand parkeertips?
nou echt dichtbij ga je niet echt komen ben ik bang.
als je er optijd bent kan je eventueel in de zeeheldenbuurt parkeren of anders in de kooi maar houd wel rekening mee dat je niet de enigste bent rond dat tijdstip:)

zo als al gezegd : vroeg komen of een mega stuk lopen ... dat laatste deed ik altijd haha

Weer een mooie show gezien! Er zaten een paar goed uitgewerkte thema's in en ik heb weer mooie producten voorbij zien komen. Het was ook zeker weer gezellig om wat medeforumleden tegen te komen. De beelden volgen morgen, want de wekker gaat hier weer vroeg.

Hij was weer lekker. Vol de kruitdampen en snippers over mij heen. Ik vond het een lekker afwisselend showtje. Misschien net een tikkie teveel.wind voor enkele thema's/producten. Maar altijd lekker als ABA van de partij is. Zal morgen mijn filmpje posten.

Hier gister even wezen kijken. Parkeren viel uiteindelijk reuze en het was een leuke show. De timing was echt giga goed op sommige momenten en er zaten mooie producten tussen. Ik heb van deze show meer genoten dan laatst in aalsmeer!

Bij deze ook nog wat bewegend beeld van mijn kant. Zoals we eigenlijk wel gewend zijn van de combi Xena en Evento gewoon een hele strakke show. En wat blijven die ABA salutes toch fijn!

Back
Bovenaan