Al gepakt met afsteken?

LiamVB

VWC lid
Uiteraard zijn politie agenten momenteel gefocust op vuurwerk.
Zijn jullie al gepakt met afsteken van (legaal) vuurwerk?

Ja, moet 10 jaar zitten vanwege het afsteken van een cat f2 fontijn.

*bericht verstuurd vanuit Vught

:bonk:
:bonk::bonk:

Het moet toch wel heel toevallig zijn wil je de 31e december op heterdaad betrapt worden op het afsteken van vuurwerk.

Het streven van de politie is om bij spoedmeldingen binnen een kwartier aanwezig te zijn. In twintig procent van de gevallen is de politie te laat. Let wel, dit gaat over spoedmeldingen, levensbedreigende situaties. Het afsteken van vuurwerk is uiteraard geen spoedmelding. Dus zet straks gewoon met een gerust hart die compound voor de deur en steek 'm aan, dan komt de politie heel misschien een uurtje of twee daarna eens een keertje kijken wat er nu aan de hand was.

Dit is idd niet te handhaven. Hier op het platteland misschien wat meer dan in de grote stad. Daar heb men het veel te druk met begeleiden van brandweer, ambulance die belaagd gaan worden bij het verlenen van hulp.

Maar stel dat ze je pakken... Dan ben je wel echt de lul zeg pfoe
Achja we laten ons niet stoppen
Strafblad is niet verstandig voor overheid dan ga ik namelijk over van (veel) belasting betalen naar belasting ontvangen. Zelf weten.

p.s. ik heb makkelijk praten hoor, sta vrij onafhankelijk in het leven.

Koop gewoon nog een karton knetterlinten op!

Alles op een hoop als einde na een mat! Willen ze doen dan?

Mooi man. Agentje of boa voor de deur.Opendoen! doe dan gewoon open. na inspectie van mijn huis blijk ik 80 cat 1 fonteinen te hebben en 1000 grondbloemen.zit precies op 24 kilo ...doei jogens! ondertussen gaat er een stadhuis de fik in door illegaal vuurwerk maar ach dat terzijde

Back
Bovenaan