[Show] Koningsdag Katwijk aan Zee Vuurwerkbunker.nl ism Pyro Freaks Katwijk-27-4-2024

tobias

VWC lid
Traditie getrouw gaan we weer de show op Koningsdag organiseren in Katwijk. Dit jaar gaan we extra uitpakken en gaan Vuurwerkbunker.nl en Pyro Freaks Katwijk de show sponsoren naast het al bestaande budget vanuit de Oranje vereniging :)

Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Katwijk aan Zee
Datum: Zaterdag 27 april 2024
Tijdstip: Tussen 22:15 en 23:15 uur (afhankelijk van de taptoe)
Schietbedrijf: Evento Fireworks i.s.m. Xena Vuurwerk
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk en professioneel vuurwerk tot 65mm
Bijzonderheden: ...

Video uit 2023

Laatst bewerkt door een moderator:
Genoteerd in de agenda hier. Zie wel dat ik die dag moet werken tot 23.00, maar kijken of ik een uurtje of twee eerder weg kan.

Ik ga elk jaar ff kijken! Lekker in de duinen! Mooi dat er extra sponsoren zijn! Hopelijk een extra fijne show! :wink:

Dat is een fijn bericht, gaat direct de agenda in! Ontwerp van Evento Fireworks in combinatie met de enthousiaste Pyro Freaks Katwijk kan maar één ding betekenen: een hele dikke show (voor het kaliber)

Dit is geweldig nieuws en deze show komt alvast in hoofdletters in mijn agenda te staan. In 2022 en 2023 heb ik mogen helpen bij de opbouw van de shows en dat was echt een feestje. Buiten dat waren het ook echt top shows met artikelen van o.a. Red Wire, Vuurwerkbunker, Albert, Funke/Luypaers, ABA etc.

Geweldig dat Vuurwerkbunker.nl en Pyro Freaks Katwijk deze show gaan sponsoren. Het max kaliber is nu 65mm en dat is ook een stap omhoog t.o.v. de oude locatie. Dit kan dan ook niet anders dan dat dit weer een dijk van een show zal worden. Ik kijk er alvast naar uit!

Let op!! Locatie is de schietplek van PFK vanaf de kanaaldijk! Dus vuurwerkliefhebbers kunnen de show het beste bekijken vanaf de Rijnmond.

De laatste keren was vanaf het strand.

Let op!! Locatie is de schietplek van PFK vanaf de kanaaldijk! Dus vuurwerkliefhebbers kunnen de show het beste bekijken vanaf de Rijnmond.

De laatste keren was vanaf het strand.

Ik neem aan in het midden tussen de twee "sluizen" ?

Ik ben zoals vanouds zeker weer aanwezig de afgelopen 2 jaar waren fenomenaal, wel jammer want op het strand stond je er bijna onder.

Hoop alleen dat de wind geen roet in het eten gooit, op die plek is de afgelopen 2 jaar vooral rond oud en nieuw een soort duivel aanwezig.

Met deze show gaan we de duivel aan de kant blazen ;)
Als jij dat zegt Tobias, leg je de verwachtingen lat wel heel erg hoog! Maar gelet op je eerdere ontwerpen, heb ik er alle vertrouwen in dat er weer een hele dikke show wordt neergezet. Kijk er in ieder geval enorm naar uit.

Het is alweer bijna een week geleden, maar deze ontzettend dikke show verdient nog wel even een reactie. We zijn er ondertussen wel aan gewend maar wat heeft Tobias weer een heerlijk spektakel neergezet met Pyro Freaks Katwijk samen. De show zat goed in elkaar en het bouwende ritme in de finale vond ik echt een kippenvel momentje. Beelden doen altijd te kort aan een live beleving, maar hieronder toch een impressie van hoe het was.

Was echt een super show!! Die salutes galmde mooi door. Erg van genoten en het ritje meer dan waard. Bedankt voor het delen van de beelden

Back
Bovenaan