[SHOW] Internationaal Vuurwerk Festival Scheveningen 2018

Mooie beelden Luuk, zo zie je als je een beetje dichter aan de waterkant staat word het geheel
Een stuk grootser.

Thnx, Ja afstand viel niet tegen ivm nauwelijks wind. Hoorde dat die normaal stuk verder ligt. Maar wie weet vrijdag weer even kijken :-)

Hier nog wat foto's van mij. Avondje op pad geweest met de Canon.

IMG_1363_wm.jpg

20180812_174613_wm.jpg

20180812_175030_wm.jpg

20180812_174511_wm.jpg

IMG_1305_wm.jpg

20180812_175008_wm.jpg

Bijlagen

• 20180812_174511.jpg
    20180812_174511.jpg
    187,1 KB · Weergaven: 0
@vuurwerkftw:
Vorig jaar hier voor het eerst geweest. De eerste dag echt naar een parkeerplek lopen zoeken, en uiteindelijk in de woonwijk van de weststraat uitgekomen. 2e dag daar direct naartoe genavigeerd, en prima plekje. 1.5km lopen naar de pier, dus prima te doen. De drukke weg naar Scheveningen kan op die manier ook vermeden worden. Niet alle freaks nu daarheen navigeren, anders moet ik op zoek naar een ander plekje :)

Ik kijk heel erg uit naar zatwrdag, dan komen onze spaanse vrienden langs om de spaanse eer te verdedigen. Belooft een mooi spektakel te worden.

weet er iemand wie er voor welk land de show verzorgd? wel benieuwd naar!. 2e show op zaterdag was erg gaaf. ��

weet er iemand wie er voor welk land de show verzorgd? wel benieuwd naar!. 2e show op zaterdag was erg gaaf. ��

Vrij 17-8 Feuerwerk ohne grenze F.O.G.

Zat 18-7 Pirotecnia mediterraneo en Redwire voor China (geen idee hoe dat in elkaar steekt.)

(Japan, België en Nederland zijn dus gewoon Xena)

Ik ben hier vanavond ook aanwezig! Al had ik liever wel de show van Spanje gezien, maar ik kan morgen helaas niet. Achja, wel lekker dat ze nu 3 shows schieten vanavond en dat het ook echt perfect weer is! Ik zag dat er vorige week prima showtjes werden geschoten, dus toch maar gekozen om weer te gaan. Elk jaar zeg ik weer tegen mezelf dat het de drukte en alles niet waard is, ook omdat het vaak regent of hard waait. Maar vanavond met alles bij elkaar is het toch wel gunstig.

Je bent er vlot bij, recemonster :)
Hier is alvast mijn film van België in 4K. Het verwerken van deze 4K films duurt nogal lang, dus de andere twee films komen morgen online :D

ik heb sinds jaren eindelijk weer is genoten van scheveningen,weer zat mee en een paar leuke shows gezien

Laatst bewerkt:
Int. Vuurwerkfestival Scheveningen 2018: team Nederland

Int. Vuurwerkfestival Scheveningen 2018: team België

Int. Vuurwerkfestival Scheveningen 2018: team Duitsland

Back
Bovenaan