Show hier je kerstboom.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De bedoeling is dus dat je een foto of film van jouw/jullie Kerstboom plaatst.
Deel de sfeer bij jullie thuis met ons allemaal.

Kom maar door met die foto's!

zal even naar de kweker bellen dat ie daar ook een lintje in hangt.

Hou er rekening mee dat dit jaar ook de prijs van de kerstbomen omhoog gaat. Er is ook in kerstbomenland een schaarste aan fatsoenlijke bomen. Ook door de warme zomers van afgelopen jaren zijn er veel extra kosten gemaakt met sproeien en bomen die het niet gered hebben.

Ik moet voor dit jaar op 5 plaatsen bomen gaan halen. Deels komt gewoon uit nederland maar ook voor het eerst heb ik bomen uit noorwegen. Die komen dan met een lading van 30.000 bomen naar een handelaar.
Ik verwacht dat we 4 a 5 dagen bezig zijn om alleen al de bomen thuis te krijgen. Heb er al 2 dagen opzitten om een aantal bomen te merken.

zal even naar de kweker bellen dat ie daar ook een lintje in hangt.

Hou er rekening mee dat dit jaar ook de prijs van de kerstbomen omhoog gaat. Er is ook in kerstbomenland een schaarste aan fatsoenlijke bomen. Ook door de warme zomers van afgelopen jaren zijn er veel extra kosten gemaakt met sproeien en bomen die het niet gered hebben.

Ik moet voor dit jaar op 5 plaatsen bomen gaan halen. Deels komt gewoon uit nederland maar ook voor het eerst heb ik bomen uit noorwegen. Die komen dan met een lading van 30.000 bomen naar een handelaar.
Ik verwacht dat we 4 a 5 dagen bezig zijn om alleen al de bomen thuis te krijgen. Heb er al 2 dagen opzitten om een aantal bomen te merken.

Evenals alle andere beplanting gaan ook de kerstbomen stijgen inderdaad. Hopelijk is er een mooi assortiment te verkrijgen zodat iedereen hier zijn boom kan showen op VWC :p

Het is een beetje vals spelen, omdat het alleen voor deze week op het vakantieadres in Frankrijk is, maar... il se tient debout!

20221106_084426.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan