Show hier je kerstboom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
818739EE-75D2-4214-AA99-F7BCB3781CCC.jpg

Heerlijke tijd van het jaar! Hou van de maand de ember!!
Nog 22 nachtjes slapen haha

Bijlagen

• 7661B4FE-9B7B-4609-935E-0B16B968C86C.jpg
    7661B4FE-9B7B-4609-935E-0B16B968C86C.jpg
    134,3 KB · Weergaven: 0
Prachtige bomen komen er al voorbij. De Sint is weer het land uit dus kom maar door met de foto's. Brengt de decembersfeer er goed in zo!

Ook maar even een plaatje geschoten, 1e jaar onze eigen kerstboom omdat we sinds augustus ons eigen huisje hebben en ben heel erg tevreden:D

Kerstboom.jpg

Wat is de truc om je kerstboomfoto in ongekantelde vorm te plaatsen? Ik zie dat meer mensen dit wel zouden willen weten ;-)

Ik heb sinds kort een kitten in huis. Zit m'n hoofd nog te breken hoe ik de kerstboom cat-proof ga krijgen :shocked:

Forget it :D Die van mij is ook niet uit de boom te krijgen. Dit was hem vorig jaar:

Kerstboom.jpg

Dit jaar staat hij ook nog niet, omdat hij tegen de kerst dan al helemaal vernield is. Ik wacht dus nog een weekje :cool:

Forget it :D Die van mij is ook niet uit de boom te krijgen. Dit was hem vorig jaar:

Dit jaar staat hij ook nog niet, omdat hij tegen de kerst dan al helemaal vernield is. Ik wacht dus nog een weekje :cool:

Ik had het eerste jaar kattenbelletjes onderin de boom gehangen en de plantenspuit in de buurt gehouden. De link van het belletje en een natte snuit was snel zat gelegd hoor!

Haha ik vrees ook het ergste. Heb maar de meest prikkelige kerstboom gekocht die ik kon vinden, maar of het gaat helpen.... Anders inderdaad maar de plantenspuit in de aanslag.

Geniaal trouwens die vuurpijlen in je boom :D

Bekijk bijlage 35104

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan