[Show] Enschede 24 oktober 2021 [AFGELAST]

bassie1978

VWC lid
Provincie: Overijssel
Stad/dorp: Enschede
Datum: zondag 24 oktober 2021
Tijdstip: Rond 21:00
Schietbedrijf: Dream Fireworks
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: Kermis

Altijd een toffe show, echter helaas is last minute een streep door de vergunning gegaan....wederom ivm coronamaatregelen

Provincie: Overijssel
Stad/dorp: Enschede
Datum: zondag 24 oktober 2021
Tijdstip: Rond 21:00
Schietbedrijf: Dream Fireworks
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: Kermis

Altijd een toffe show, echter helaas is last minute een streep door de vergunning gegaan....wederom ivm coronamaatregelen

precies, we gooien het lekker weer op corona... as usual.!!! kots misselijk wordt je ervan.

Dream fireworks een berichtje sturen :wink:

Haha, denk niet dat ze het heel erg waarderen wanneer wij met z'n alle berichtjes gaan sturen om te vragen of shows al dan niet afgelast zijn.

Ik neem aan dat dit door de gemeente of provincie ergens openbaar gemeld wordt zoals alle verleende vergunningen normaliter ook openbaar gemaakt worden, of denk ik dan te simpel? :confused:

Dit gaat alleen maar erger worden ben ik bang voor onder het mom van de zorg ontzien….bah bah bah……….nou wij tellen gewoon af…nog 72 dagen

Haha, denk niet dat ze het heel erg waarderen wanneer wij met z'n alle berichtjes gaan sturen om te vragen of shows al dan niet afgelast zijn.

Ik neem aan dat dit door de gemeente of provincie ergens openbaar gemeld wordt zoals alle verleende vergunningen normaliter ook openbaar gemaakt worden, of denk ik dan te simpel? :confused:

Toevallig hier laatst met de crew van Vuurwerkklok over gehad. Wij gaan regelmatig checken of shows door gaan of niet, zodat alle recente info op vuurwerkklok komt te staan!

Volgens mij word via vergunning niet bekend gemaakt als iets niet doorgaat, net zoals dat een vergunning niet perse betekend dat een show openbaar is. Ben met je eens dat het wel handig zou zijn of dat organisaties sneller en duidelijker informatie verspreiden.

Toevallig hier laatst met de crew van Vuurwerkklok over gehad. Wij gaan regelmatig checken of shows door gaan of niet, zodat alle recente info op vuurwerkklok komt te staan!

Yes! We proberen zo compleet mogelijk informatie te verspreiden en daarbij hoort (helaas) ook soms het annuleren van een evenement. Zonde als mensen voor niets naar een show rijden.

Zie op Vuurwerkklok alleen Nederlandse showtjes staan. Is er ook een mogelijkheid om hier shows in België op te nemen? Ik ga bijvoorbeeld a.s. zondag naar Aartselaar.

Back
Bovenaan