[Show] Duisburg Ruhrort in Flammen 2025 - 15 augustus

Stad/dorp: Duisburg
Land: Duitsland
Datum: 15 augustus 2025
Tijdstip: 23:00
Schietbedrijf: F.O.G.
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: Pyromusical

Show 2024 (Beelden Vuurvent)

Show 2024 (Beelden PyroClass)

Laatst bewerkt:
Altijd leuk deze. Kom er altijd graag! Dikke locatie, goed zicht, groot caliber, en natuurlijk de gezellige kermis met lekker eten/drinken :biertje::d. Dit jaar op vakantie, dus moet hem overslaan.

• Like
Waarderingen: bkc
Was van plan om ook daar even heen te gaan aangezien ik afgelopen weekend ook in koblenz ben geweest!

Nu lees ik zo links en rechts dat het drama is met parkeren in die omgeving van de kermis en nu hoef ik ook niet naar de kermis maar weten jullie misschien ook eventueel goede alternatieve spots vanwaar je het vuurwerk spektakel goed kan aanschouwen?

Was van plan om ook daar even heen te gaan aangezien ik afgelopen weekend ook in koblenz ben geweest!

Nu lees ik zo links en rechts dat het drama is met parkeren in die omgeving van de kermis en nu hoef ik ook niet naar de kermis maar weten jullie misschien ook eventueel goede alternatieve spots vanwaar je het vuurwerk spektakel goed kan aanschouwen?

Parkeren daar is altijd perfect. Plek zat op het industriegedeelte. Navigatie : Am Nordhafen (bij Zollhaus).

Het havenfeest is vlak voor de brug zie ik op maps, ik neem aan dat vanaf die kant dan ook geschoten wordt?

Schieten vanaf de brug. Maar parkeren dus bij Am Nordhafen, mega lange straat, daarna stukje lopen(spreekt voor zich, gewoon de meute volgen). Kermis staat op de Mühlenweide trouwens. Je komt zelfs nog langs de Kaufland tijdens het lopen, dus nog wat versnaperingen mee pakken evt.

Laatst bewerkt:
Ik ga altijd wel naar de kermis, puur om lekker paar uurtjes rond te struinen wat te eten, biertje er bij . En je staat er goed kort op vanuit deze kant. Ja het is druk maar ach, gezellig man!

Vondt deze Rhein in flammen een stuk mooier dan degene die ik vorige week in koblenz gezien heb ondanks dat ik die ook mooi vondt beide locaties waren prachtig... Vanavond in Duisburg werden een paar hele dikke jongens de lucht in geschoten vanaf de brug....

Bijlagen

• IMG_20250815_231636.jpg
    IMG_20250815_231636.jpg
    600,6 KB · Weergaven: 15
Back
Bovenaan