[Show] Drierivierenpunt (Dordrecht-Papendrecht-Zwijndrecht) 27 april 2022

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Drierivierenpunt (Dordrecht-Papendrecht-Zwijndrecht)
Datum: Woensdag 27 april 2022
Tijdstip: Tussen 22:30 uur en 22:50 uur
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: Koningsdag 2022

We sluiten alle festiviteiten af met de vuurwerkshow op het Drierivierenpunt. Het vuurwerk wordt in samenwerking met de buurgemeenten Papendrecht en Zwijndrecht vanaf een ponton afgestoken. De vuurwerkshow is vanaf het Groothoofd en Merwekade perfect te zien.

Deze show ga ik zeker weer bezoeken. 3 jaar terug ook gezien met toen veel prof spul wat de lucht in ging.

Ik had helaas de eerste minuten vanaf een afstand moeten bekijken omdat ik het net last minute haalde en m'n film is verder van slechtere kwaliteit door de grote afstand en daardoor fletse kleuren. Ondanks de slechtere kwaliteit film zal ik toch de laatste minuten delen.

Echt een hele mooie show gezien vanavond met volgens mij uitsluitend Europese shells ( en wat blokjes ). Prachtige spullen werden er geschoten waaronder zelfs (meerslagen)cilinders. Voor Nederlandse begrippen een zeer hoog niveau show wat je voorzichtig aan misschien wel de mooiste show kan noemen die er in Nederland is geschoten de afgelopen jaren. Er werd goed gebruik gemaakt van thema's, de kleuren die je zag waren subliem en de shells vielen ook erg groot uit. Als ik toch een klein puntje van kritiek mag geven dan miste een goede afsluiter, dat merkte je ook aan het publiek die nog zat te wachten op een nieuw thema / reeks van shells omdat het niet zo duidelijk was dat dit het einde was. Een aantal salutes meer had dat kunnen redden. Maar in het algemeen mag ik echt niet klagen met de sublieme producten die geschoten zijn, top gedaan DFP!

Echt een heerlijke show, lang geleden dat ik zo van een nederlandse show heb genoten.
Top materiaal gebruikt, groot fan van DFP. Afstand tot ponton was ook prima. Je staat in zwijndrecht er wel dwars op maar veel dichterbij als vanuit dordrecht, dat maakt het goed.

Oja die hond op het filmpje stopt na een paar minuten gelukkig met blaffen, gvd irrirant

Echt een heerlijke show, lang geleden dat ik zo van een nederlandse show heb genoten.
Top materiaal gebruikt, groot fan van DFP. Afstand tot ponton was ook prima. Je staat in zwijndrecht er wel dwars op maar veel dichterbij als vanuit dordrecht, dat maakt het goed.

Oja die hond op het filmpje stopt na een paar minuten gelukkig met blaffen, gvd irrirant

de hond was zeker zwaar iri maar de show was weer ouderwets lekker met zware salutes tussendoor...

Gisteren genoten van deze show geschoten door DFP Dikke shels en paar vette salutes maakt het compleet. Waren er maar wat meer van dit soort shows in Nederland van dit caliber.
Hopelijk kunnen we hier in 2023 wederom van genieten.

na een paar slechte edities was dit er toch weer 1 om je vingers bij af te likken. Lekker geschoten! Hopelijk volgend jaar weer DFP!

Dit zien we inderdaad niet vaak in Nederland. Pracht showtje zo te zien op de filmpjes! Ff in de gaten houden voor volgend jaar.

Gisteren genoten van deze show geschoten door DFP Dikke shels en paar vette salutes maakt het compleet. Waren er maar wat meer van dit soort shows in Nederland van dit caliber.
Hopelijk kunnen we hier in 2023 wederom van genieten.

De enige show die ik kan bedenken die hier bij in de buurt komt is in Aalsmeer begin september. Dat is een show van Dream Fireworks en een beetje het parade paardje van ze naar mijn mening. Dan worden er ook een hoop Europese spullen gebruikt.

Het kan dus wel in Nederland, een goede show met veel kwaliteit spul. Gaaf om te zien dit.

Een ontzettend toffe show gezien hier afgelopen woensdag. Grote dank aan DFP en Pyroworld voor hun gastvrijheid! Aantal mooie plaatjes kunnen schieten tijdens de opbouw en een heerlijk rustig plekje op de dijk van Papendrecht om de show te fotograferen.

Veel kwaliteitsspul en mooie show om te zien. Toffe thema's en véél publiek volgens mij. Erg tof dat dit soort shows in Nederland nog te vinden zijn. Natuurlijk had ik mijn camera mee en hierbij dan ook de plaatjes.

naamloos-vuurwerkklok (3 van 31).jpg

naamloos-vuurwerkklok (5 van 31).jpg

naamloos-vuurwerkklok (10 van 31).jpg

naamloos-vuurwerkklok (11 van 31).jpg

naamloos-vuurwerkklok (12 van 31).jpg

naamloos-vuurwerkklok (13 van 31).jpg

naamloos-vuurwerkklok (18 van 31).jpg

naamloos-vuurwerkklok (19 van 31).jpg

naamloos-vuurwerkklok (21 van 31).jpg

naamloos-vuurwerkklok (22 van 31).jpg

naamloos-vuurwerkklok (26 van 31).jpg

naamloos-vuurwerkklok (31 van 31).jpg