Show Box No 1

De box vind ik er wel heel mooi uitzien alleen na het zien van het filmpje vind ik de cakes behoorlijk tegenvallen qua effecten. Als je korte cakes met korting kan kopen kom je vast een stuk verder en mooier uit de voeten dan met dit pakket.

Zaterdag zullen wij hem schieten!

Filmpjes zeggen niets, als je ze niet live hebt gezien!

De film is geschoten op een voetbalveld en de camera stond op ruim 60 meter!
Daarbij waren op dat moment nog 2 cakes niet bij. Tel er dus nog gerust ongeveer 50 seconden bij. De mooiste ontbreken nog!!! Blue peony, golden palm / green peony, golden palm ( plusminus 25 seconden)en een blue peony to "pixie dust" een mooi enkelvoudig effect!!!

Dit is zeker niet 139 euro waard!
Ook niet als het live geschoten wordt, de effecten zijn gewoon niet zijn prijs waard, zoals bijvoorbeeld alleen een gekleurde bal die omhoog schiet.
Voor 139 euro heb je een aantal andere top cakes!

Ik vond het maar niks. De eerste cake had nog goed grote boeketten, maar wat erna kwam kon mij niet echt bekoren. Al waren de crossettes wel goed uitgevoerd, maar met een doorlont bak zou ik toch meer geweld willen zoeken.

Mooist in HD:

Ik vond het maar niks. De eerste cake had nog goed grote boeketten, maar wat erna kwam kon mij niet echt bekoren. Al waren de crossettes wel goed uitgevoerd, maar met een doorlont bak zou ik toch meer geweld willen zoeken.

Mooist in HD:

Bedankt voor je film. Kan echter lastig mijn eindoordeel hier over vormen omdat de kleuren niet goed zichtbaar zijn helaas.

Ik weet nog wel dat deze box tijdens de demo van Wolff prima presteerde en het is gewoon een leuk ding voor de ''gewone consument'' Snap dat er voor de echte liefhebbers betere boxen te krijgen zijn voor dit geld.

Ik vond deze cakebox echt drie keer niks. Ik heb hem gisteren live gezien bij Dutch Fireworks in Tiel. Nee, deze is echt van lage kwaliteit :no: Er zit duidelijk geen kooi omheen, aangezien vrijwel alle boeketten zachtjes open ploffen. Die crackling waaier is ook erg mager, vaak zelfs zonder burst. Het tempo ligt te laag, de boeketten zijn te klein, de variatie is krakkemikkig.
Afrader. Zelfs voor de 'normale consument'.

Twijfel nog beetje om deze te nemen naar dat ik filmpje heb gezien vond egt super blokje toen ik de eerste beelden zag maar nu dat er demo,s zijn geweest vind toch minder goed.

Ik vond deze cakebox echt drie keer niks. Ik heb hem gisteren live gezien bij Dutch Fireworks in Tiel. Nee, deze is echt van lage kwaliteit :no: Er zit duidelijk geen kooi omheen, aangezien vrijwel alle boeketten zachtjes open ploffen. Die crackling waaier is ook erg mager, vaak zelfs zonder burst. Het tempo ligt te laag, de boeketten zijn te klein, de variatie is krakkemikkig.
Afrader. Zelfs voor de 'normale consument'.

Zojuist binnen gekomen bij Vuurwerk Huizen en er zit gewoon een kooi omheen!

Die crackling wokjes zonder burst hoort volgens mij gewoon zo...ehu hoe noemde Rubro dat ook al weer Cactus.:rolleyes:

Zie deze cakebox worden afgeschilderd als waardeloos, afrader.

Ik vond dit geen slechte box, hier doet een consument geen miskoop aan naar mijn mening.

Ik vind het ook nog altijd best een aardig ding, zeker voor die 100 eurootjes. Maar binnen een liefhebberscommunity waar men liever een Buurtassortiment tegelijk de lucht injast kan zoiets minder heftigs gewoonweg op wat minder bijval rekenen.

Ik heb hem thuis, maar kan de cakes in de box niet zo zetten dat ik kan doorlonten. Is iemand het al gelukt om deze puzzel wel op te lossen (zonder extra lont?)

Anders schiet ik em wel in 2 x, kan ook :)

Uiteindelijk in 2x 3 cakes geschoten.

Ik moet zeggen: hij heeft meer ruimte nodig dan verwacht. Hou een goede breedte aan met vrij zicht/ geen bomen etc.!
Ook waren de effecten prima, goede bursts. Waaier effecten mooi breed, kleuren prima.

Prijstechnisch/kwaliteit dik in orde, maar er zijn combinaties te maken die meer kunnen en minder kosten. Dan moet je echter zelf bij elkaar zoeken. Deze box zelf is prima samengesteld.

Nog puntjes van kritiek: lonten waren bovenop vastgeplakt, dus op de plek van de pijpen. Alle lonten (ook reserve)moesten eerst losgemaakt zijn voor afsteken. Lont op zijkant van doos was mooier geweest, practischer. Lonten waren bovendien niet goed aan elkaar te koppelen, doordat de volgorde en positie in de box niet klopte met de plaats van de lonten. Ook niet na draaien van de cakes in alle mogelijke richtingen.

De box zelf geeft overigens wel genoeg stevigheid, zodat de cakes niet omvallen en het heeft een behoorlijke pats factor bij de buren (woah wat een grote box...). Daarna vult hij goed de oudpapier container :)

Ik had wel een probleem bij de 2e serie van 3. t Lont was door de regen wat nat geworden en wilde niet meer aan. Doordat ik ze doorgelont had en dus delen van de reservelonten van de andere opvolgende cakes afgedekt had, waren die nog droog. Die heb ik dus vervolgens maar aangestoken. Echter was de tijd na afsteken zo kort, dat ik geen tijd had om terug afstand te nemen en kreeg dus een burst in mijn rug (ik was al wel gedraaid met mijn gezicht en lichaam van t vuurwerk af).

Kan me haast niet voorstellen dat je deze doos gaat krijgen, er zijn meer pakketten en producten met deze naam, volgens de berichten waren deze vorig jaar al te kort uitgeleverd en zijn ze ook niet meer in her productie gegaan!

Krijg hem dit jaar gratis bij mijn bestelling.
Leuk voor in de vooravond lijkt me, ben benieuwd :D

Klopt, alleen omdat ik de eigenaar van de vuurwerkwinkel goed ken en hij nog een doos heeft staan heb ik dit met hem kunnen afspreken.

Back
Bovenaan