[Show] 80 jaar bevrijding Katwijk aan Zee Evento Fireworks ism Pyro Freaks Katwijk 03-05-2025

Added to Calendar: 03-05-25

Wat een fantastische show was dit zeg! Echt onderscheidend van de eerdere shows die ik tot nu toe gezien heb dankzij het strakke tempo en de afwisseling tussen verschillende thema’s. Ondanks de wind kwam alles echt goed uit de verf, met name de gouden willows kropen echt naar beneden waardoor het soms leek alsof je er middenin/onder stond. Timing was ook opvallend goed, als er shells in fanshape geschoten werden, klapten ze vaak nagenoeg tegelijk. Hierdoor was je hele zichtveld ineens gevuld, echt heel indrukwekkend. Ook wel mooi dat tussen al het professionele spul de paar riakeo producten er meteen uitsprongen door de kleuren. De mascleta was een first voor mij, en ook het enige deel waar ik ff mn oren moest afdekken haha. Mooi spul, maar heb toch liever salutes in de lucht haha. Ze gaven wel goeie drukgolven, daar stond de wind wel goed voor. Al met al was het zeker een halfuur klappertanden waard, volgend jaar weer!

• Like
Waarderingen: BENZ
Leuke show gezien op deze manier schieten zie je niet vaak, de singleshots waren leuk ook en de shells zeer goed voor ze kaliber.
Terramotto was Oke, niet heel hard maar dat komt denk ik door de locatie en de wind. Miste enkel het finale salvotje salutes na de terremotto.

Wat een grandioze show was het gisteravond. De hele show zat goed in elkaar. Ik vond zelf de toevoeging van de hummers heel gaaf gedaan. Gaf weer een extra dimensie aan het goede ritme. De kwaliteit van de shells was ook erg goed. Ik begreep dat het 'maar' 2,5 inch was, maar als ze 4 inch waren geweest had ik het ook zo geloofd. Paar mooie consumenten producten ook weer voorbij zien komen. De Toxic en Zodiac waren beiden erg goed. De Caïro's zoals altijd ook. De Temple Twirl vond ik ook een leuke toevoeging op deze manier. De mascleta was top en dreunde lekker door. De trillingen waren goed te voelen. En als mijn ogen mij niet bedrogen hebben spotte ik er ook nog een Nederlandse vlag. Al met al een topavond gehad en het was het uurtje wachten in de koude wind meer dan waard!

Leuke show gezien op deze manier schieten zie je niet vaak, de singleshots waren leuk ook en de shells zeer goed voor ze kaliber.
Terramotto was Oke, niet heel hard maar dat komt denk ik door de locatie en de wind. Miste enkel het finale salvotje salutes na de terremotto.
Hier sluit ik me volledig bij aan.

Was een leuke show, we hebben er een leuk middagje uit van gemaakt in Katwijk. Als afsluiter de show.
Heb genoten, volgend jaar weer.

Wat ik een mooi detail vond is de preburners van de trueno's in de Nederlandse vlagkleuren.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan