[Show] 80 jaar bevrijding Katwijk aan Zee Evento Fireworks ism Pyro Freaks Katwijk 03-05-2025

Added to Calendar: 03-05-25

1746265712377.png
Parkeerplaats genoeg. Langs de boulevard ligt een gigantische ondergrondse parkeerplaats. De schietlocatie is op loopafstand. Ik ben helaas verhinderd ivm een etentje, maar ben al een paar keer met koningsdag gaan kijken. Mooie shows altijd.

Of anders in de wijken links rechts aan de Hoorneslaan! Daar zet ik mijn auto altijd neer! Voor mensen die een dagje Katwijk willen doen, zou ik em in de parkeergarage zetten onder de boulevard! Kermis is ook open trouwens, aan de Sportlaan/Zuidduinseweg

Iemand een idee wat ik kwa drukte kan verwachten. Hoelaat moet ik er zijn om beetje fatsoenlijk plekje te hebben?
Heel pyro NL wilt hier naar toe. Bij de vorige shows met Koningsdag, Oud & Nieuw etc, stond het echt HELEMAAL vol rondom. Dus, duizenden mensen is nog een understatement denk ik. Maar tijdens de vwkshow zelf merk je daar niks van aangezien je letterlijk in de hele omgeving perfect zicht heb.

Ik ga eerst eens ff lekker op het strand genieten van een lekker koud biertje...en dan wat later in de avond ergens die kant oplopen en een mooi plekje opzoeken...

Zin in hoor, de beelden zien er fantastisch uit!!

Back
Bovenaan