De Short Circuit is inderdaad nog niet gefilmd en volgens mij ook niet geschoten door Zena. Men hoopt dit ooit wel te doen maar wanneer kunnen ze niet zeggen helaas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb een klein vermoeden dat er zo een aantal crackling critici hier gaan lopen zeuren
en op fpm staat nog een iets duidelijk filmpje:
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/thor-collection/25513-short-circuit.html#post205596
Heb zojuist het filmpje bekeken en naar mijn mening valt het erg tegen. Oke de effecten zijn mooi rond, maar ze duren nog geen seconde. Voor deze prijs vind ik het gewoon te weinig wat je ervoor terug krijg. Naar mijn mening is de Earth beter dan deze, daar blijven de effecten ook wat langer hangen en lijken groter. Dat komt dan waarschijnlijk wel omdat ze lager ontploffen, maar daardoor lijken ze dus wel groter. Ik was erg enthousiast over dit product, maar na deze filmpjes te hebben gezien ga ik ze zeker niet nemen.
Heb een klein vermoeden dat er zo een aantal crackling critici hier gaan lopen zeuren
Jullie hebben ze al in het echt gezien? Ervaar ze eerst eens in het echt en dan denk ik dat ze je zeker niet tegenvallen, maarja.. er zijn hier een heleboel een kei in het beoordelen van filmpjes van tien meter afstand...