Short Circuit [Ass.]

De Short Circuit is inderdaad nog niet gefilmd en volgens mij ook niet geschoten door Zena. Men hoopt dit ooit wel te doen maar wanneer kunnen ze niet zeggen helaas.

ze lijken wel erg groot! zijn er geen filmpjes van? Misschien valt het wel vies tegen en verkijk je op de groote van de pijpje/inhoud...

Mvg :)

De effecten zijn volgens Pyrovoordeel.nl :

Short circuit A: Red tail to red time rain,willow w/white strobe
Short circuit B: Silver tail to silver glitter willow w/red peony
Short circuit C: Green tail to green time rain willow w/red strobe
Short circuit D: Red tail to purple dalia w/golden strobe
Short circuit E: BLue tail to blue dalia time rain
Short circuit F: Silver tail to silver time rain willow

Laatst bewerkt:
Zojuist hebben we ze alle 6 getest en kan 1 ding zeggen.. ze zijn super! Er is ook gefilmd door Tony, dus hoop dat ie ze snel online zet... ;)

Toch moet ik zeggen dat de effecten vrij rond zijn, die crackling is ook niet helemaal mijn ding maar het lijkt wel een soort na-effect. Waarschijnlijk dat ik toch een setje meeneem, hoppelijk komen er ook nog filmpjes van de andere sets single shots.

Heb zojuist het filmpje bekeken en naar mijn mening valt het erg tegen. Oke de effecten zijn mooi rond, maar ze duren nog geen seconde. Voor deze prijs vind ik het gewoon te weinig wat je ervoor terug krijg. Naar mijn mening is de Earth beter dan deze, daar blijven de effecten ook wat langer hangen en lijken groter. Dat komt dan waarschijnlijk wel omdat ze lager ontploffen, maar daardoor lijken ze dus wel groter. Ik was erg enthousiast over dit product, maar na deze filmpjes te hebben gezien ga ik ze zeker niet nemen.

Heb zojuist het filmpje bekeken en naar mijn mening valt het erg tegen. Oke de effecten zijn mooi rond, maar ze duren nog geen seconde. Voor deze prijs vind ik het gewoon te weinig wat je ervoor terug krijg. Naar mijn mening is de Earth beter dan deze, daar blijven de effecten ook wat langer hangen en lijken groter. Dat komt dan waarschijnlijk wel omdat ze lager ontploffen, maar daardoor lijken ze dus wel groter. Ik was erg enthousiast over dit product, maar na deze filmpjes te hebben gezien ga ik ze zeker niet nemen.

Daar ben ik het wel mee eens het valt me erg tegen. Het kan aan mij ligge zoals wel vaker gebeurd met vuurwerk waarvan ik niet snap dat sommige mensen er helemaal bij moeten kwijlen. Maar dit valt me echt tegen de set earth is idd nog beter en zelfs dat setje was ik niet over te spreken

Jullie hebben ze al in het echt gezien? Ervaar ze eerst eens in het echt en dan denk ik dat ze je zeker niet tegenvallen, maarja.. er zijn hier een heleboel een kei in het beoordelen van filmpjes van tien meter afstand...

De wind was nogal hard en dat deed de effecten geen goed. Misschien dat de film recencenten deze info in hun kritiek kunnen meenemen.

Mooie mortieren. Het feit dat er crackling bij de effecten is denk het ook een reden om een iets langer effect in de lucht te hebben, want de boeketten zelf vervagen vrij snel. Desondanks neem ik toch een setje mee, als ik voor Zena vuurwerk ga!

ik heb geen moeite met crackling, ik hou er zelfs van, ja het zit in heel veel cakes en daarom ziet het er saai uit, maar wie koopt er nu 10 crackling cakes?? er is nog zoveel anders spul te krijgen toch??

en nu zijn er mortiertjes met een flinke lading en die geven dubbele effecten
dus eerst kun je goed het boeket zien en dan krijg je de cracklingwolk nou ik moet zeggen dat ik het wel erg gaaf vind.

ik heb mijn 7.1 geluidsboxen flink hard gezet ervoor(doe ik meestal met vuurwerkproductfilmpjes), en ik vond het behoorlijk indrukwekkend.
vergeet niet dat als je hiermee in de straat staat op 6 meters afstand en je schiet zo,n ding af dat je je eigen wel de vinkenpleuris schrikt zowel de lancering en de ontploffing zijn snoeihard, en de crackling is ook geen ***lig knetterscheetje wat je in veel cakes ziet.

bovendien staat er nogal wat wind , wat een hoop doet met het effect en het geluid wat de microfoon mist.

ik wil er wel een pakketje of 2 van bestellen, en hoop zeker dat er volgend jaar nog een pakketje word gemaakt met bijvoorbeeld palmboeket, blinkerboeket, gouden regen, zelfs een dikke horsetail of falling leaves zou ik echt kunnen waarderen.

ga zo door arjan.:)

Jullie hebben ze al in het echt gezien? Ervaar ze eerst eens in het echt en dan denk ik dat ze je zeker niet tegenvallen, maarja.. er zijn hier een heleboel een kei in het beoordelen van filmpjes van tien meter afstand...

Nou ja, kijk dat is het probleem juist een beetje. Heel veel mensen kunnen de producten niet eerst in het echt zien en daarom moeten ze kiezen na het zien van filmpjes. Daar ben ik er dus ook één van. En in nog een reactie zag ik dat het ook waaide, dat is toch normaal? Of kan het met oud&nieuw niet waaien? En ik denk niet dat het effect opeens een paar seconden langer blijft hangen als het niet waait.

Maar ik moet wel toegeven dat ze lekker knallen zeg, vooral de knal die je hoorbaar is als ze de mortier verlaten klinkt wel leuk.

Mvg,

Vind de effecten zelf erg tof, lekker verschillend, wel veel met crackling, maar goed, die crackling is dan ook wel flink hard als ik het zo op film zie. :D Wel erg snel weg ja, maar goed, dat is de Snelle Jelle ook en die is (niet gelet op verschil van effect) 2x zo duur.
Bij losse verkoop van deze dingen zou ik er nog over nadenken, maar volledig pakket vind ik persoonlijk toch wat teveel van het goede, vind ik ze toch te snel voor, dan koop ik liever een cake.

Back
Bovenaan