Shockwave *NIEUW 2025*

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 6636
Artikelnaam: Shockwave
Bruto Gewicht: 5 kg
Netto Kruitgewicht: 758 gram
Aantal Schoten: 62 schoten
Effectomschrijving: Een complete show gegoten in deze prachtige compound van felblauwe kometen, crackling staarten tot gouden boeketten. 1x aansteken en de nacht is van jou!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €89,95

6636-Shockwave-A.png

het voegt gewoon helemaal niets toe aan de reeds bestaande markt ,op ieder vlak niet wat mij betreft , met 50 euro kan die misschien nog meekomen met andere 30mm bakjes . maar vanaf hier is en blijft het makkelijk oordelen en praten uiteraard mbt inkoop en productie ,wellicht denkt elke chinese producent ook wel van nederland laatste jaar ,elke importeur probeert zoveel mogelijk nog in te kopen dus we kijken wel hoever we kunnen gaan qua prijs/volume/levertijd ,zou met mijn eigen (inkoop/verkoop)ervaring in de sales wel eens willen meekijken in de keuken en processen eerlijk gezegd ,maar nee aan mij niet besteed helaas het merendeel van het nieuwe wolff ass.

ps heb ook nog een tijdje in de grafische sector gewerkt dus weet ook wel dat er nog eens een hoop kosten gaan zitten in de uiteindelijke verpakking ,zonde geld hadden ze ook aan kruit kunnen uitgeven 😁 😁

• Like
Waarderingen: GMP
Voor mij alleen de poema lijn vooral goed, poema heeft zich ook al goed bewezen! Heb gelukkig de skyward en break out al binnen
wat mij betreft hadden ze beter in grote lijn de bestaande labels kunnen blijven aanbieden , hadden ze de inkoop qua aantallen kunnen verhogen dus wellicht betere inkoop prijzen ook nog eens ,heb wat wolff in bestelling staan maar er gaat weinig bijkomen denk ik ,wacht net zo als vele van ons op het filmpje van de aangekondigde huil/screambak en die komt er dan misschien wel nog bij

Dit is geen 30mm. Alleen de laatste serie. Het lijkt meer 20 & 30mm gecombineerd. Ik vind alle uitwerkingen tegenwoordig ook vaak zo slordig. Halve rondingen. Hier ook weer. Ze hebben best nog wat aparte spullen, maar soms mis ik de ouderwetse Wolff kwaliteit.

Als ik hier 40% uit mag filteren zet ik een dijk van een product neer. In deze vorm is het em gewoon echt niet...
62 schoten ×0,4 = 25 schoten, afgerond.

Van i-shape naar v-shape naar w-shape: 1, 2, 3, 4 blauwe tails met rode blink mine (at once), gevolgd door 5 vd crackling tails (w-shape at once).
De 4 schoten (van 0.53) v-shape met aan weerszijden 2 vd crackling tails.
Prefinale:
De 3 green blink to red blink (huidige finale)
Finale;
De 5 cracking willows vanaf 0.57 at once in W-shape.

Ok gelogen, ik kom dan op 29 schots. 30, als we in het midden een extra crackling tail bij de V-shape van 0.53 voegen.

Ik houd dan net minder dan 50% van het product over. 50€ adviesprijs (ivm shapes en in verhouding grotere kalibers). 35/37,50€ in de freak. Ik zou het graag aftikken.

Laatst bewerkt:
Funky ding! Jammer dat het mooiste effect; rode mine naar blue comet, niet nog ff herhaald wordt. Maar leuk, ook eens geen crackling einde. Wel een genietdingetje...voor €75

Back
Bovenaan