Shock Syndrome

Ik zie geen enkel probleem in je verhaal...

- Dat 16e schot is helemaal niet raar. Het komt vaker voor bij cakes dat niet alle schoten identiek zijn, en dat er dus ook variatie zit in de hoeveelheid vulling van de tubes. In dit geval is dat nog te verklaren ook. Deze cake heeft meer dan 15 grom kruit per schot. Dat betekent dat er minstens één schot bij moeten zitten die niet een groot boeket heeft. Dat zal dan het 16e schot zijn. Dit schot bevat waarschijnlijk een mine, is mijn gok. Een mine is geen bombette, dus is de tube ook optisch minder gevuld. Wedden dat er een mine uit het 16e schot komt en geen boeket?

- Het komt vaker voor dat er op de gebruiksaanwijzing staat dat een cake een reservelont heeft, terwijl dat in werkelijkheid niet het geval is. Niets om je zorgen over te maken. ALS er een reservelont is, zie je dat duidelijk op het lont zelf.

De twee manieren die jij beschrijft voor het doorlonten van de cakes, vallen onder "overlappend doorlonten". Zoek deze term even op; er is een heel mooi topic over. Op die manier kan je inderdaad toch de cakes achter elkaar af laten gaan, zelfs wanneer er geen reservelont op zit.

Bedankt voor je reactie,

Zo juist getest de losse tube en er komt inderdaad een mine uit van 2/2.5 meter met de kleur fel wit.

Er is geen probleem alleen vind ik het verhaal van dat er geen reserve lont is heel jammer! Door lonten hou ik simpelweg niet van op de 2 bovenstaande manieren. Maar is een Tip voor andere gebruikers die dat wel willen.

De 25 gram regeling wist ik dat er een mine en een boeket moet zijn per elk shot, maar niet dat er een apart shot met een mine moest zijn. (Bedankt, weer wat geleerd). Ik had 16 schoten verwacht en niet 15 en een half. Maar nu kan ik dus een halve schot verwachten. Meestal is dit aan het begin zoals de extreme slaute 2.0 dit vond ik raar maar nu begrijp ik waarom.

Ik was voornamelijk teleurgesteld door de 30% gevulde tube maar dat komt dus door mij zelf door een gebrek aan algemene vuurwerk kennis. En het feit dat er geen normale reserve lont is.

Nogmaals bedankt voor je reactie!!

Groeten

Vandaag 1 afgestoken en voor 9,95 euro.... Geen woorden! Pracht bak! zelfs 20 euro heb ik er voor over!!

De crackling mines vond ik op film jammer, maar in het echt zijn ze groot en gaan heel hoog! Vind ik een mooie combo! Al moet je er niet onder staan want dan stoort het. Een afstabnd vanaf 7 meter is aan te raden.

Het boeket: Het is maar 1 effect en daar ben ik heel blij mee. Genieten! Harde burst knallen, prachtige kleur, effect namen weet ik niet maar ik noem het palm en blink van goud/brons is een zeer goede combinatie en het belangrijkste elk boeket is goed gevuld.

Ben hier echt heel positief over! 20 euro waard! 10 euro zeker waard!

groeten (filmpje volgt begin jan)

Echt een top cake! niet normaal!, voor 10 euro is dit echt een koopje. Mooie, grote en goede boeketten, die aardig lang bleven hangen. Echt een topper!

Bovenstaande berichten kan ik alleen maar beamen. Twas simpelweg de beste cake die ik had, en ook nog eens de goedkoopste (voor 10 euro!??)

Had een karton hiervan, totaal geen spijt van! Helaas erg wazig op film, en inmiddels al verwijderd. Maar woorden shieten te kort! Zena maakt echt een fout door dit potje uit het assortiment ze zetten. Voor 19.95 was dit al een topper en voor 9.95 al helemaal.

Kunnen ze misschien deze pot in het assortiment blijven behouden en dat wel voor 9.95 met bijvoorbeeld als voorwaarde maximaal 2 per klant (1 is te weining). Dan weet ik zeker dat dit de meest gewilde cake zal zijn van al het legale vuurwerk.

Had een karton hiervan, totaal geen spijt van! Helaas erg wazig op film, en inmiddels al verwijderd. Maar woorden shieten te kort! Zena maakt echt een fout door dit potje uit het assortiment ze zetten. Voor 19.95 was dit al een topper en voor 9.95 al helemaal.

Kunnen ze misschien deze pot in het assortiment blijven behouden en dat wel voor 9.95 met bijvoorbeeld als voorwaarde maximaal 2 per klant (1 is te weining). Dan weet ik zeker dat dit de meest gewilde cake zal zijn van al het legale vuurwerk.

Inderdaad, ik heb voor 10 euro zelden zo goede cake gezien. Ik hoop echt dat ik hem volgend jaar weer kan kopen

Zena : Shock Syndrome

Dit was voor de aanbiedingsprijs een ware topper, helaas konden we er maar 1 afnemen.
Hadden deze graag meer gewild, zeer mooie uitwerking.

Had deze besteld, en de Death Proof meegekregen.

Dat noem ik niet echt een eerlijke ruil. Eens kijken wat we hieraan kunnen doen.

Dit jaar nog een van de laatste voor 7 euro kunnen meenemen. Blijft een heerlijk bakkie! Zonde dat hij eruit gaat/is...

Back
Bovenaan