Shock Mania

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 1167
Artikelnaam: Shock Mania
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Stuks: 50 stuks
Effectomschrijving: 50 shocks in een box! Speciaal voor de knalmonsters onder ons!!!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 19,95
O.a. verkrijgbaar bij: vuurwerkland.nl

wolffvuurwerk_1167_shock_mania.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan iemand bevestigen dat dit echt singleshots zijn en niet grondknallers.. Heb er zo m'n twijfels over.

Ben zeer benieuwd wat er uit deze dingetjes komt!
Heb ze tot nu toe gezien voor 14,95 per 50st.
Toch maar is zo'n box scoren :)

Zeker benieuwd. Hoop dat ze vergelijkbaar zijn met de ''shock box'', waar 36 stuks inzitten. Ik kan ze hier beide krijgen voor 20.- per doos...

deze gekregen inplaats van de shock box waar 36 stuks inzitten. Ze zijn wel velen malen kleiner als een asianthunder bijv alleen ze zijn echt super goed. harde knal en er komt vergeleken met andere shocks nog echt een mooie boeketje uit.

Klinkt veelbelovend. Volgens de dealer waren ze iets zachter dan de shock box... ik zal het morgen zelf moeten ondervinden

Zojuist ook een doosje opgepikt voor 15 euro..
Leuke prijs wel.

1z73a6s.jpg

Zijn inderdaad een stukje kleiner dan de normale shock:

2ykb3bo.jpg

2nbv9c9.jpg

21mcj2c.jpg

Ondanks verschil in formaat toch bijna gelijk in gewicht (zegt niks maargoed :P)

Ik stak er gelijk 1 af die ik expres even op de grond liet knallen( dopje van standaard in de uitgang drukken xD)om zo de knal even te vergelijken. Kwam echt een goede knal af!
had ik niet verwacht :)

daarna nog even 2 geprobeerd en gek genoeg kreeg ik er totaal geen knal uit..
alleen een crackling boeketje..?

Daarna nog 1 geprobeerd in de lucht en toen kreeg ik wederom crackling boeket maar wel weer met goede knal :)

kan zijn dat die 2 die ik heb geprobeerd op de grond gewoon kapot zijn gegaan doordat ik ze op grond heb laten klappen en daardoor de knal niet echt goed is gegaan..

zal straks nog eens kijken of ik er nog 1 kan proberen, toch jammer als ze niet knallen..

Zojuist nog even twee getest, deden het beide met knal gelukkig :)

Knal gaat op de grond zeker harder dan een groene TT (1.6 gram) beide getest
en die TT viel me zwaar tegen..

zit ook nog mooi boeketje bij ook, zeker die 15 euro waard voor 50 stuks!

Ja het zijn zeker leuke shocks. Alleen de onderkant zit niet bij iedere zo stevig of recht. Maar knal + boeket vind ik zeker goed voor zo'n klein dingetje

Momenteel een 25 tal afgestoken en daarvan +- 5 zonder knal gehad..
kan natuurlijk gebeuren, maar toch zonde, want ze knallen lekker ;)

Hier ook een paar van deze dingen afgestoken, geen enkele misser gehad. De verwachting was laag, omdat de oude Shocks van Wolff een wat slappe burst hadden, maar deze zijn super hoor!

Gek dat hier zo weinig over gesproken wordt want het zijn echt goede shocks. Vorig jaar vergelijkbaar met de mad dog thundershock. En ook nog een mooi effectje. had van de 50 maar 3 weigeraars.

Back
Bovenaan