Shising Crackling

Robin30

VWC lid
Artikelnummer: 1315
Artikelnaam: Shising Crackling
Bruto Gewicht: 0,286 kg
Netto Kruitgewicht: 39 gram
Aantal per verpakking: 30 stuks
Effectomschrijving: Rotjes met crackling.
Kartoninhoud: 35/30
Tijdsduur: ...
Adviesprijs: € 3,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1315-Shishing-Crackling.png

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt waardeloze dingen. Zelfs heel pakje weggegooid omdat ze het niet deden. Fabrieksfoutje ofzo. De crackers die het wel deden pruttelde een beetje.
Nope nooit meer deze

Ik wiat niet dat er tegenwoordig al een categorie voor peuters beschikbaar was.

Knetterrotjes zijn toch wel by far het slechtste product wat ooit op de markt is gekomen.

Pakken ze ons het knal/ plof vuurwerk van ons af krijgen we deze pruttel troep voor geschoteld
hoe durven ze dat te doen kom dan gewoon met cat 2 echte knetter rotjes van hoog kwaliteit gewoon hard knetteren gewoon geld terug dit is gewoon oplichting komt dit van ali expres af chinese nep troep

Pakken ze ons het knal/ plof vuurwerk van ons af krijgen we deze pruttel troep voor geschoteld
hoe durven ze dat te doen kom dan gewoon met cat 2 echte knetter rotjes van hoog kwaliteit gewoon hard knetteren gewoon geld terug dit is gewoon oplichting komt dit van ali expres af chinese nep troep

Wat is er mis met Aliexpress en/of Chinezen?
Niet alles wat daarvandaan komt is troep en ze leveren meestal waar je om vraagt of geld voor neerlegt, die zijn het probleem hier niet zozeer.

Deze knetterrotjes waren al sinds ze uitkwamen één grote meuk. De rotjes in dit soort verpakkingen waren dat ook. Importeurs zijn niet meer geïnteresseerd in kwalitatieve rotjes omdat dat een van de boemannen was in de media en dus werd dit product flink gedowngrade om nog even te kunnen cashen zolang het nog kon, door dit soort troep te importeren.

Nu rotjes al helemaal niet mogen is het idee van die gedowngrade troep hetzelfde gebleven; een goedkope huls gevuld met wat flauwe crackling en lontjes die nergens op slaan. Je kon al van meters ver aan zien komen dat dit niets zou worden en blijven.

Ik maak mij er al lang niet meer zo druk over. Knal vuurwerk was leuk tot midden jaren 90, daar na is het hard achteruit gegaan met de kwaliteit en de DB's.

Wat is er mis met Aliexpress en/of Chinezen?
Niet alles wat daarvandaan komt is troep en ze leveren meestal waar je om vraagt of geld voor neerlegt, die zijn het probleem hier niet zozeer.

Deze knetterrotjes waren al sinds ze uitkwamen één grote meuk. De rotjes in dit soort verpakkingen waren dat ook. Importeurs zijn niet meer geïnteresseerd in kwalitatieve rotjes omdat dat een van de boemannen was in de media en dus werd dit product flink gedowngrade om nog even te kunnen cashen zolang het nog kon, door dit soort troep te importeren.

Nu rotjes al helemaal niet mogen is het idee van die gedowngrade troep hetzelfde gebleven; een goedkope huls gevuld met wat flauwe crackling en lontjes die nergens op slaan. Je kon al van meters ver aan zien komen dat dit niets zou worden en blijven.

Zegt het zelfis troep 1e batch kort sluiters die waren goed aldi begin was goed dat hele cat 1 is troep geworden tegen woordig gewoon een 1korel kruid erin wordt gewoon beet genomen bij die chinezen ali expres is ook imitatie meuk dit is wolff niet waar dig geld terug vragen verwacht nog flinke redelijke knetters eruit te komen betaal je ook voor niet voor deze scheit bagger

Ik maak mij er al lang niet meer zo druk over. Knal vuurwerk was leuk tot midden jaren 90, daar na is het hard achteruit gegaan met de kwaliteit en de DB's.

Inderdaad zo heb ook mee gemaakt astronauten van schuurmans waren de beste had ook 1 jaar knallers bred grornr strook om heen met flash knal

Back
Bovenaan