Shells

Je hebt inderdaad weer heel wat mooie filmpjes gevonden:)
Beelden van de exhibitionshells van de pgi zijn altijd geweldig en heb ik er al heel wat van gezien!
Maar ook deze laatste twee zijn echt wondertjes!!!
Geweldig mooi!
:bye:

Het speurwerk is zeker de moeite waard.
Zelf ben ik heel erg gecharmeerd van de laatste shell: de Glitter shell.

Ja die tweede is echt klasse glitter apart hoor echt zo fel en helder!
Maar die eerste opstijgend met strobe licht is echt geweldig!!!

Ja die tweede is echt klasse glitter apart hoor echt zo fel en helder!
Maar die eerste opstijgend met strobe licht is echt geweldig!!!

die zijn echt spectaculair echte top kwaliteit shells hoor.. prachtige filmpjes heb je weer gevonden moontan bedankt

Leuk films weer, die gasten lekker op een veldje een zooitje shells de lucht in jagen, top gewoon. De effecten vind ik niet zo bijzonder, ben wel erg gecharmeerd van de 4" Time Rain en die crossette-bom.

Die 10" Brocade Crown, ja, wat moet je ervan zeggen, prachtig toch. :) :p

Dat vind ik juist nu ook zo leuk, die entourage er om heen.
Effecten zijn leuk, niet heel bijzonder.
Maar als geheel is het de moeite van het bekijken waard. :wink:

De effecten zijn dan misschien niet zo bijzonder, maar stel je voor je hebt dit zelf in elkaar gestoken, dan heb je echt wel even een euforie als hij slaagd:wink:

Je weet dat als een shell flower pots dat ie dan dus in/net boven de buis knalt en dat het dan dus goed fout gaat hè :wink: :rolleyes:
Het effect is er niet minder om ziet er echt geweldig uit al zie ik zo eentje liever in de lucht...
Heb op de pgi filmpjes ook ergens een keer een flower potter gezien met een 8 slagen shell ofzo ook erg mooi om te zien maar ow zo gevaarlijk!

oke , dus je bedoelt dat dit een gewone 16"shell is die fout gaat en geen mine is , nou ja zou kunnen had ik nog niet aan gedacht .

Dat is een flower pot dan knalt de shell dus veel te vroeg...
Dit zou gewoon een 16inchers zijn... (nouja gewoon :wink:)

Het staat er ook bij dat het niet de bedoeling was:p
"a 16" shell flower pots at the uk amatuer fireworks championships. the crowd loved it and thought it was upposed to do that"

Maar buiten dat het niet de bedoeling was, het ziet er zeer spectaculair uit:rolleyes:

Back
Bovenaan