Shell-Martijn's Oud en Nieuw 2011-2012 Filmtopic, mooie en bijzondere cakes

En natuurlijk ook van mijn kant iedereen de beste wensen.

Omdat ik dit jaar ook lekker gefilmd heb wilde ik dit graag delen op het forum.
Had dit jaar bijzondere en mooie cakes.
En als finale ook grote blokken.

Zal zo nu en dan wat filmpjes plaatsen.

Hierbij alvast de eerste 2.
Later op de avond zal nog een derde volgen...

10 uur project.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Jorge JW-2000
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooie kwaliteit beeld heb je daar! Wat een geniaal project zeg die met dat balkje! De "power" van NL knalvuurwerk is hier goed te zien. Die JW2000 is toch wel een hele mooie cake zeg!

En bij deze nog het derde bijzondere blok.
Afkomstig van BK Feuerwerk Hamburg.
Aparte effecten combinatie...

Volgende bijzondere cake volgt zsm.

+ YouTube Video

Ik heb even een korte vraag , mijn cruise rockets die gingen echt veel hoger en duurde ook per schreeuw veel langer. Denk je dat ik de oude versie had ? Is dit dan de vernieuwde versie , dat zou wel heel jammer zijn want de lange schreeuw maakt ze wel uniek.
Weet jij er misschien wat meer over?

Echt een top sfeer filmpje van 10 uur sochtends haha.

Wat een prachtig kwaliteit in beeld en geluid.
Die JW2000 is een schitterende cake. Leuk bedacht trouwens met zo'n houten balk. Een paar knallers erop en hopla stoken maar.
Ben benieuwd welke aparte blokken/cakes we nog meer te zien krijgen.

Laatst bewerkt:
Ik heb even een korte vraag , mijn cruise rockets die gingen echt veel hoger en duurde ook per schreeuw veel langer. Denk je dat ik de oude versie had ? Is dit dan de vernieuwde versie , dat zou wel heel jammer zijn want de lange schreeuw maakt ze wel uniek.
Weet jij er misschien wat meer over?

Echt een top sfeer filmpje van 10 uur sochtends haha.

Als je donker groene had,had je de nieuwe versie.De licht groene is de oude versie,die had ik ook die zijn echt goed nog.

Wat een prachtig kwaliteit in beeld en geluid.
Die JW2000 is een schitterende cake. Leuk bedacht trouwens met zo'n houten balk. Een paar knallers erop en hopla stoken maar.
Ben benieuwd welke aparte blokken we nog meer te zien krijgen.

En weer een hele mooie...
Deze zie je ook niet elke dag:)
Een pure crackling cake. Mooi uitgevoerd en best indrukwekkend.
Zal proberen vanavond nog wat te uploaden, wordt alleen maar steeds mooier!

+ YouTube Video

Prachtige kwaliteit beeld, en vuurwerk, apparte blokken zijn het zeker!

Ik zie dat alles 1.4 klasse is, alleen niet van de Nederlandse markt? Of heb ik het mis?

Ben benieuwd naar de rest. :)

Dat BK blok,wat een mooi en rustig ding! Ideaal voor een rustige opbouw. En de Crackling Willow,van Kometa,perfect uitgevoerd.

echt super mooie films, ben benieuwd wat er nog komen gaat, toffe producten zitten er ook tussen. !!

Prachtig vuurwerk en prachtig gefilmd Martijn. Ik had het al eens gevraagd, maar wat was nou ook al weer het type camera dat je gebruikt? :)

Dat BK blok,wat een mooi en rustig ding! Ideaal voor een rustige opbouw. En de Crackling Willow,van Kometa,perfect uitgevoerd.

Ja, het BK blok viel me ook op door de rust welke het in zich had, heel bijzonder...
En de Crackling Willow werd overal goed ontvangen, mooi ding.
En er komt nog meer mooi spul :)

Back
Bovenaan