Shell-Martijn's O&N 2014-2015

Had op youtube al een reactie geplaatst. Die Gaoo cakes stuk voor stuk beauties. Prachtig stukje vuurwerk.

Laten we het eerste weekend na een week weer werken inluiden met een paar luide dreunen:)

De eerste een cylinder shell van Jorge, erg mooi spul, blijf dit soort dingen bijzonder vinden!
Gelukkig dat me GoPro hem wel zag, met me gewone cam was ik hem kwijt:)

De tweede een cipolla, de scream 5.
Schreeuwen deed die en me laten schrikken net zo:)

Fijn weekend!

Sommige van jullie weten het, ik hou van mines:)
Waarom? Gewoon indrukwekkend.
En zo ook deze van Marijn Vuurwerk, de Amazon.
Heerlijk ook weer de beschrijving van Marijn op het product:)

Nou me schoonmoeder was er niet om haar met deze mine naar binnen te jagen, maar mijn vrouw, net zo vuurwerk onbekend, zei, hoort die zo?
Hahaha, ja schat, die hoort zo:)

Weer een prachtig product van Martijn, uhhh, bedoel Marijn:D

Haha,
geweldig die amazon idd.
had er ook een aantal. eerst denken de gene die kijken ''is dit het?"
en na een aantal seconden schiet die onverwachts een reusachtige mine de lucht in haha :p

voorderest, tot nu toe mooie films man! ben benieuwd naar de aankomende :thumbsup:

ps, heb je nou 2 keer dezelfde reactie in het filmpje? :p

Haha,
geweldig die amazon idd.
had er ook een aantal. eerst denken de gene die kijken ''is dit het?"
en na een aantal seconden schiet die onverwachts een reusachtige mine de lucht in haha :p

voorderest, tot nu toe mooie films man! ben benieuwd naar de aankomende :thumbsup:

ps, heb je nou 2 keer dezelfde reactie in het filmpje? :p

2e is het go-pro filmpje he :P

Laten we het eerste weekend na een week weer werken inluiden met een paar luide dreunen:)

De eerste een cylinder shell van Jorge, erg mooi spul, blijf dit soort dingen bijzonder vinden!
Gelukkig dat me GoPro hem wel zag, met me gewone cam was ik hem kwijt:)

Heel gaaf dit filmpje! Doordat je je camera in je hand filmt lijkt het net of je er zelf bij bent. De shell is ook dik in orde!

Inderdaad hele mooie filmpjes! Door die GoPro lijkt het net of je beter kan zien hoe groot nou de effecten zijn.. Krijg je geen rare blikken met een GoPro op je hoofd?:p

Inderdaad hele mooie filmpjes! Krijg je geen rare blikken met een GoPro op je hoofd?:p

Dank voor je compliment!
Goeie vraag:p
Toen ik zo met de GoPro op me hoofd een dag van te voren de huiskamer in liep zei me vrouw, dat meen je niet:D
Jawel schat, kan me niet schelen wat iemand denkt, ik heb hopelijk mooie beelden voor me kanaal.

Maar inderdaad, je zag mensen kijken en denken. Riep ik even kort, ja ik loop voor l*l:D

Nou zijn ze wel wat van me gewend en ik was te druk om me überhaupt verder bezig te houden met de gedachten wat iemand anders er van zou kunnen denken:)
En na een paar minuten viel het me niet eens meer op dat die op me hoofd zat...

Komend oud en nieuw weer:)

En ja, door de GoPro zie je idd beter hoe groot iets nu is, net of je er zelf ook staat.

Dank voor je compliment!
Goeie vraag:p
Toen ik zo met de GoPro op me hoofd een dag van te voren de huiskamer in liep zei me vrouw, dat meen je niet:D
Jawel schat, kan me niet schelen wat iemand denkt, ik heb hopelijk mooie beelden voor me kanaal.

Maar inderdaad, je zag mensen kijken en denken. Riep ik even kort, ja ik loop voor l*l:D

Nou zijn ze wel wat van me gewend en ik was te druk om me überhaupt verder bezig te houden met de gedachten wat iemand anders er van zou kunnen denken:)
En na een paar minuten viel het me niet eens meer op dat die op me hoofd zat...

Komend oud en nieuw weer:)

En ja, door de GoPro zie je idd beter hoe groot iets nu is, net of je er zelf ook staat.

Had je hem in je wachterdichte casing zitten of heb je een andere houder gebruikt.?

Nog een leuke weekend-special voor ons? :D

Helaas is het harde, drukke leven weer begonnen. Amper tijd om wat met films te doen.
Ik had inmiddels al wel twee films op met youtube kanaal gezet. Die had je natuurlijk al gezien:)

Voor diegene die ze nog niet gezien hebben bij deze:

De eerste:
Sta ik rustig twee van me fonteinen te filmen gaan er verderop ineens salvo's 2,5" shells de lucht in. Ja hallo, dan ben ik even afgeleid:D
Later ben ik even die kant op gelopen want dat wilde ik wel van iets dichterbij zien natuurlijk.

De tweede:
Het is nu wel duidelijk, ik hou van mines:)
En ik zag deze staan, die moest ik gewoon hebben. Indrukwekkend formaat, jammer dat die in het vreugdevuur verdwenen is, had hem graag nog als dummy willen bewaren:)
Reden te meer deze volgende keer weer te kiezen.
Je moet ervan houden, maar wij vonden hem prachtig. Doffe klap, hele veld bloedrood verlicht en mooie uitwerking in de lucht. Kijk zelf maar:)

Zo, nu lopen de films hier weer gelijk met die op youtube.
Als ik ze daar upload plaats ik ze ook in dit topic.

Goed weekend nog!

Toch wel een heel gaaf ding zeg, die Mega mine. Ik heb 'm op het laatste moment laten staan maar eigenlijk een beetje spijt van als ik dit zie.

Weer bedankt voor de mooie beelden en niet te vergeten de zeer mooie verhalen die een lust om te lezen zijn. Top man.

Laten we na een veel te drukke week het weekend rustig in gaan met een rustige cake.
Met het blote oog was hij prachtig. Door de rook kreeg je een heel mooi 3D beeld.
Helaas zijn de meeste camera's nog steeds niet zo goed als onze ogen:)
De GoPro beelden heb ik langer laten zien in deze video, geeft meer sfeer.

Goed weekend allemaal:)

Mooie filmpjes weer sinds de 17e! Die Mega Mine is prachtig! Vond ehm op de demo al indrukwekkend!

Enne.... Ik wil ook zo'n GoPro!

Back
Bovenaan