Shell-Martijn
VWC lid
heey heey wij moeten ook nog een bakkie doen!
hahah .
Mooie filmpjes weer hoor!
Hahaha, klopt ja, stond/staat ook nog in de planning, zeker doen. Binnenkort ff plannen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
heey heey wij moeten ook nog een bakkie doen!
hahah .
Mooie filmpjes weer hoor!
Haha,
geweldig die amazon idd.
had er ook een aantal. eerst denken de gene die kijken ''is dit het?"
en na een aantal seconden schiet die onverwachts een reusachtige mine de lucht in haha
voorderest, tot nu toe mooie films man! ben benieuwd naar de aankomende
ps, heb je nou 2 keer dezelfde reactie in het filmpje?![]()
2e is het go-pro filmpje he![]()
Lol... had ik moeten weten. Excuus![]()
Laten we het eerste weekend na een week weer werken inluiden met een paar luide dreunen
De eerste een cylinder shell van Jorge, erg mooi spul, blijf dit soort dingen bijzonder vinden!
Gelukkig dat me GoPro hem wel zag, met me gewone cam was ik hem kwijt
Heel gaaf dit filmpje! Doordat je je camera in je hand filmt lijkt het net of je er zelf bij bent. De shell is ook dik in orde!
Inderdaad hele mooie filmpjes! Krijg je geen rare blikken met een GoPro op je hoofd?![]()
Dank voor je compliment!
Goeie vraag
Toen ik zo met de GoPro op me hoofd een dag van te voren de huiskamer in liep zei me vrouw, dat meen je niet
Jawel schat, kan me niet schelen wat iemand denkt, ik heb hopelijk mooie beelden voor me kanaal.
Maar inderdaad, je zag mensen kijken en denken. Riep ik even kort, ja ik loop voor l*l
Nou zijn ze wel wat van me gewend en ik was te druk om me überhaupt verder bezig te houden met de gedachten wat iemand anders er van zou kunnen denken
En na een paar minuten viel het me niet eens meer op dat die op me hoofd zat...
Komend oud en nieuw weer
En ja, door de GoPro zie je idd beter hoe groot iets nu is, net of je er zelf ook staat.
Had je hem in je wachterdichte casing zitten of heb je een andere houder gebruikt.?
Nog een leuke weekend-special voor ons?![]()