Shell-Martijn, Oud en Nieuw 2012-2013

Te gaaf! komende oud en nieuw zullen er vast wat mensen met jou idee aan de slag gaan, iig geweldig idee zoiets!

Nou heb ik veel filmpjes gezien, maar dit slaat alles. Ook ik mis de zonnen. Dit is echt zoooooo gaaf! Thx Martijn!

Elk jaar weer hetzelfde he! Prachtige sfeerfilms waar ik daadwerkelijk kippevel van krijgen, wederom bedankt voor het delen!

Filmpje van de draaizon is verwijderd door een mod van VWC.
Keurig netjes mailtje met uitleg erbij.
Terecht ook wel, het is zelfmaak en dat willen we hier niet zien.
Begrijp de beslissing.
In het weekend komt wel weer een filmpje:)

Dat eerste filmpje is toch ook zelfbouw met die cruise rockets op de kop.

Filmpje van de draaizon is verwijderd door een mod van VWC.
Keurig netjes mailtje met uitleg erbij.
Terecht ook wel, het is zelfmaak en dat willen we hier niet zien.
Begrijp de beslissing.
In het weekend komt wel weer een filmpje:)

Weer heerlijk genieten van je films. Is er al antwoord op gegeven wat je gaat doen met de beelden van die SLR?
En dan heb ik nog één vraagje, met welk programa edit je? Al mijn software keert zich nu tegen mij -.-
Alvast bedankt, en ga door met het prachtige beeldmateriaal!

Weer heerlijk genieten van je films. Is er al antwoord op gegeven wat je gaat doen met de beelden van die SLR?
En dan heb ik nog één vraagje, met welk programa edit je? Al mijn software keert zich nu tegen mij -.-
Alvast bedankt, en ga door met het prachtige beeldmateriaal!

Ik heb helaas maar 2 filmpjes gemaakt met de dslr, die van het rek en van de cake.
Had hem meer willen inzetten, maar door alle activiteiten gwn vergeten. Wilde ook wel een beetje genieten ipv alleen maar met de cams bezig te zijn:)

Ik gebruik Sony Vegas Pro 11 en Pinnacle Studio 14. Wel wat zwaardere programma´s voor de pc...

Zal vanavond een avondfilmpje tussendoor uploaden om nog meer in de stemming te komen:)

Vorig jaar, weet het nog goed. Stond ik me Tropic TB224 te filmen, gaat er bij de buurtjes verderop de CNY259 de lucht in:)

Al filmend kijk ik naar het andere geweld, het laatste stuk nog gefilmd.

Dit oud en nieuw die hoek maar even extra in de gaten gehouden:)

En ja hoor, sta ik net de Kwaaie Knaller van Marijn te filmen gaat die cake van hun beginnen.
Ik werd wel even kwaad op die kwaaie knaller:)

Schiet op, schiet op:)

Hij was afgelopen, ik rennen naar een plek waar ik goed kon filmen.
Hahahahaha, me publiek: waar gaat die heen????

Kwamen ze toch maar meteen mijn kant op, toen zagen ze wat ik zag, wauw, ohhh, wauw:)

Zeker lekker blokkie, blijft maar gaan.
Leuk om zo van afstand te filmen, stond er stiekum toch liever even naast:)

Bij deze dus tussendoor een avondfilmpje voor nog meer sfeer...

Dat is toch ook wel een monsterblokje hoor tjuus..
ben zeer benieuwd naar de rest van je eigen films :D

Back
Bovenaan