Shell-Martijn, Oud en Nieuw 2012-2013

het feest beest is weer terug :p

je moet echt wat hier mee doen, dit is gewoon te leuk om naar te kijken.

jojo

Tjeee, bedankt iedereen voor alle mooie, leuke en geweldige reacties zover.
Me laatste filmpje ook, dacht nog, zal ik die nou wel online zetten, misschien wat onvolwassen.
Maar tegelijkertijd dacht ik ah, zo kan ik zijn, dus waarom niet:)

Ik laat iedereen even uitlachen en zal snel weer een filmpje uploaden, hahaha, weer een gewone:)

Nogmaals bedankt zover en op naar het betere werk:)

Heerlijk filmpje Martijn :p Dikke unboxing vinger naar Isandra! :blink: Mooi stukje humor.

Moet wel zeggen dat je maar beter niet in een vuurwerkwinkel kunt gaan werken, want als je elke kooi op dit tempo en op deze manier uit gaat pakken, mag je wel vier paar handschoenen, drie doosjes Hansaplast en een lunchpakketje voor onderweg meenemen!

Zo, weer een update erbij.

Ons Cruise Rockets pijlenrek, versie 2.

Was natuurlijk al te zien in het 10 uur filmpje, maar los wordt die ook veel bekeken op me YT.
Dus van deze 2e versie daarom ook weer een los filmpje, met wat extra beelden en natuurlijk het stukje met de dslr.

Zoals beloofd zou de 2e versie van me rek spectaculairder gaan dan de eerste.
En dat is aardig gelukt:)

De gaten had ik wat groter geboord zodat er s avonds ook dikkere pijlen in zouden kunnen. Weer mooi rood overgespoten en oude stickers vervangen door nieuwe.

Ik dacht van links naar rechts schieten doen we allemaal, laten we hem vanuit het midden starten, twee kanten op vlammen en 2 Multithunderkings om het af te maken:)

Met 2 cams gefilmd dit keer.
De Legria hf200 in de lucht en de EOS550D op het rek gericht.

Op naar versie 3, doen we er nog een extra sausje over:)

Beelden van de eos zijn erg goed geworden Martijn!
Ik zou hem zelf nog iets verder ingezoomed hebben.

wat mij betreft weeer super gefilmt martijn.. het is geen natuurfilm.
super benieuwd naar de kersen op de taart qua het echte spul

Dank je. Geen natuurfilm nee, maar wel me tweede natuur:)
In het weekend hoop ik de trailer af te hebben waar kleine stukjes zichtbaar zijn van de avond en nacht...

Lekker zo voor het weekend de trailer online zetten.
Heb niet al het moois erin kunnen krijgen:)
Maar dat komt snel genoeg. Ga vanaf nu werken aan de losse filmpjes, fuego projekt, collectie filmpjes, en foto´s erbij.
Nog zat dus van om te smullen:)

De trailer:

Maar dat komt snel genoeg. Ga vanaf nu werken aan de losse filmpjes, fuego projekt, collectie filmpjes, en foto´s erbij.

De trailer:

Wat een schitterende laatste halve minuut. Ook echt een mooi muziekje eronder. Chapeau!

Super gefilmd leuk om te zien ^^ ga jullie youtube channel zo ook bekijken!
In dit archief filmpjes zijn geweldig kerels!

De trailer:

waanzinnig weer kreeg gewoon even kippevel..
mooie muziek erbij man.

Echt kippevel die trailer! Zoals Torrr zegt krijg je meteen weer zin in Oud en Nieuw. Hoop op nog vele prachtige filmpjes van je. De trailer geeft het antwoord al lijkt me:devil:.

Back
Bovenaan