Shell-Martijn, Oud en Nieuw 2012-2013

Mooie bak zeg, ik heb m al n paar x achterelkaar gekeken nu :D

Je bouw spanning goed op zo, het is echt genieten van je filmpies haha

Wauw, mooie reacties op dit mooie blok, thanks.
Ik heb nog 3 blokkies voor de upload, zal er elke avond 1 doen.
Morgenavond de volgende...

Volgende big one:)
De TXB 922 van Triplex.
300 schoten met veel verschillende effecten erin.
Helaas, balen en jammer dat of de wind of een produktiefout er voor zorgde dat hij niet volgens plan ging.
Desalniettemin was het een heerlijk geweld weer, tussen de chaos door zie je toch de prachtige effecten.

Weer een lekker blokkie hoor! Gaat alleen zoals je zelf al aangaf wel het een en ander mis haha.
Zeker als je onderstaand filmpje bekijkt hoe die eigelijk zou moeten gaan haha.

Die van jou is in ieder geval stukken heftiger :D

Bedankt weer Martijn! Mooi blok ook,lekker tempo en prima effecten. Maar kan niet tippen,aan de vorige. Maarja dat is smaak,:)

@dennis-pyro, op dat filmpje mist die de laatste 60 schoten:)
Het publiek tijdens mijn blok merkte er natuurlijk niks van, die stonden met open monden te kijken.

@skyrider, zeker kwestie van smaak.
Denk dat me volgende update bij iedereen in de smaak valt:)
Moet alleen nog een dagje wachten...

supper dik blok weer hoor! dit zijn type blokken die je niet zelf kunt creeeren met consumenten cake's
veel blokken zijn aardig na te bootsen, maar deze effecten, met deze schiet combinaties maakt dat vrijwel onmogelijk.

Wat n ram bak weer, is toch wel beter dat het illegale blokken zijn..
Die vallen gellijk op :p en weer 1 die ik nooit gezien heb dankje voor de filmpies..

En zou het id winkel komen ben je veel meer kwijt :bonk:

Het enerlaatste blok alweer.
Maar wat voor 1. De Up7076 van Arka. Prachtig ding, 165 schoten die even de lucht kleurde.
We werden er echt even stil van, hier mogen ze best meer van maken:)

Hij valt zeker bij mij in de smaak! Heerlijke bak,geweldige tails,:) Kwaliteit is ook weer top! Ben zeer benieuwd naar de laatste,:)

Het weekend starten met deze heerlijke bak.
De UP 7113 van Arka. Wat een ding zeg.
Het was me finale blok dit jaar. Geweldige mines in het begin. Prima tempo, contant gevulde lucht, afwisselende effecten, super fluiters met salutes tussendoor. En een grote crackling finale.
Helemaal perfect gewoon.

Ja, en aan alles komt een einde. Het was me laatste grote jongen om te laten zien.
Maar wat heb ik genoten van al dit moois!

Heb nog wel zat filmpjes van overdag en zo nu en dan een compilatie tussendoor.
Collectiefoto´s en day after foto´s komen ook nog ergens.

Maar nu kijken we nog even naar dit spektakel. Fijn weekend:)

Wat een waardige afsluiting Martijn! Spectaculaire cake van jewelste,:) En bedankt weer voor de mooie filmpjes. Ze stralen passie en veiligheid uit,ga zo door!

Back
Bovenaan