Tot zover wil ik trouwens iedereen bedanken die het topic volgt en voor alle reacties.
De films worden zowel op vwc als op me yt kanaal goed ontvangen.
Daar doe ik het ook voor.
Terwijl ik sta te filmen weet ik gewoon, dit gaan mensen straks leuk/mooi vinden...
Wetende dat ik de dagen, weken, maanden erna nog druk bezig ben met vuurwerk.
Vrouwlief denkt na 1 januari, pffffff, zal nu toch wel minder bezig zijn met vuurwerk....
Hahahaha, sorry, ben misschien nog wel drukker
In mijn gezin heb ik gewoon maar even tijd per avond iets te doen, heb ik een redelijk snelle pc, maar toch kost het tijd zoals ik het wil.
En soms wordt het te laat/nachtwerk als ik echt iets af wil hebben.
Ben al een paar keer slapend gevonden achter de pc, dan weet ik ook niet de volgende dag meer wat ik gedaan heb.
Maar dan kijk ik wat er op de pc staat, heeeee, meevaller, heb ik toch ook nog gedaan, hahahaha...
Ik heb wel een rap tempo met updaten, maar niet alleen vwc zit op me films te wachten, ook heel wat anderen op yt.
Dan kan ik alles wel meteen op yt knallen, maar dan is de spanning op vwc weer weg

Want dan wordt het al op yt bekeken en vwc weer minder.
Zodoende beetje tussen oplossing gezocht.
Net zodat straks de eerste shows zich weer aandienen, ik klaar ben met oud en nieuw films en door ga op yt met de shows.
Iedereen blij toch?
Heb nu nog 2 projecten klaar staan te uploaden en daarna nog 4 grote jongens...
Ja, daarna zal het topic net als vorig jaar weer een beetje uitdoven, maar dan weet ik wel dat ik heel wat mensen heb laten genieten van al het moois waarvan ik ook heb genoten