Sharp Willow

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: DC130
Artikelnaam: Sharp Willow
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: NNB
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: 25 schots multishot. Oorverdovende knetterregens vullen de lucht met verschillende felle kleuren. Met als sluitstuk een finale met boeketten in rood, blauw en groene bloemen.
Tijdsduur: NNB
Stijghoogte: NNB
Richtprijs: € 22.50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

DC130.jpg

Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Er staat *nieuw 2011* in de titel dus deze zal wel nieuw zijn ja. En daarom is er ook nog geen film van. En daarom is de prijs ook nog niet bekend. Even afwachten. Binnenkort gaan we weer naar Schuurmans Vuurwerk toe en dan zullen we hopelijk meer te weten komen over de nieuwe producten.

Er staat *nieuw 2011* in de titel dus deze zal wel nieuw zijn ja. En daarom is er ook nog geen film van. En daarom is de prijs ook nog niet bekend. Even afwachten. Binnenkort gaan we weer naar Schuurmans Vuurwerk toe en dan zullen we hopelijk meer te weten komen over de nieuwe producten.

Ok, ja niet goed gelezen van mij :$

Zoals Fred ook al zegt: Nice oldschool labels.
Ik vind deze labels toch de mooiste van schuurman.
Maar daar gaat het uiteindelijk niet om. Hoop dat er een leuk prijsje aan vast zit, de effectomschrijving is niet zo heel bijzonder maar het kan zeker een leuk potje worden.

Zoals Fred ook al zegt: Nice oldschool labels.
Ik vind deze labels toch de mooiste van schuurman.
Maar daar gaat het uiteindelijk niet om. Hoop dat er een leuk prijsje aan vast zit, de effectomschrijving is niet zo heel bijzonder maar het kan zeker een leuk potje worden.

Als effect staat heel duidelijk rood, blauw en groene bloemen. Viooltjes, Afrikaantjes, Tulpen, Rozen. Het is maar de kweker voorradig heeft. :D

wacht even hoor; je noemt een cake 'willow', je omschrijving laat je van boeketten en crackling spreken, en dan is het uiteindelijk een slome knalcake? :bonk:

Ik vind het leuk een knalblokje maar voor deze prijs laat ik hem natuurlijk liggen.. Weinig speciaals aan en toch bijna een euro per schot.

Ik heb deze mee mogen maken, van een vriend. Hij had hem gratis erbij gehad. Ik heb hem ook gefilmd en ik vond hem best hard :) maar te duur voor wat het is :no:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan