Shanghai

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 1674
Artikelnaam: Shanghai
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 400 gram
Aantal Schoten: 50 schoten
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 4/1
Richtprijs: € 29,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

13447806_55bb0c36_560.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Vond deze juist wel leuk..
Tog 50 schoten voor nog geen 30e.
Slecht waren de boeketjes kwa grote ook niet!
Menig budget cake had slechtere boeketjes..
Ze vervliegen snel.. Maar tog vond ik deze cake erg leuk..
en de prijs is ook zacht tenoemen.. beetje heavy boeketjes alleen vervliegen ze iets sneller.

Laatst bewerkt:
13462639.85cdf50f.560.jpg

prachtig label en een leuke prijs,, over de uitwerking ben ik niet helemaal uit, vind het niet geweldig, misschien zijn er meer mensen met films?

grtzz

ik weet niet of je het zelf live gezien hebt hoor .
maar kan dat niet aan de film liggen

Nee ik was er bij en de efecten vervlogen idd wat snell.
Maar... Daar krijg je wel fatsoenlijke burst voor terug wat ik gemist heb bij veel cakes van Wolff.

Ik vind het best een aardige cake; mooie multicolour, waaier en dan voor maar €30...je krijgt misschien ietwat minder effecten voor de prijs maar 't is tenminste weer 'ns een betaalbare cake bij Wolff.

Veel schoten voor weinig, maar dat zie je er dan ook aan af

Dan heb je de rest van de nieuwe wolf producten niet gezien!
Als ik deze vergelijk met menig andere cakes met 7 tot 10 gram per schot is deze nog goed tenoemen hoor!
Het kan veel erger.
Ik vind dit eigelijk best een leuke cake!

Ik vidn dit een pracht cake! Of ik nou 3 andere random kleine 16Sh in W shape zet of dat ik dit de lucht in jaag!... prijs gewoon super hoor! Uitwerking ook! 50shots is namelijk een hele hoop!

ja deze komt er bij,.,, En Thnx wolff voor het krijgen va korting op jullie producten!

Eerlijk is eerlijk. Ik vind de labels van Wolff toch wel mooi hoor. Maar het gaat uiteraard om de inhoud. Wolff zou wat mij betreft hoog scoren op importeur met mooiste labels.

Volgens mij hoor ik iemand zeggen op het filmpje.
Denk niet dat het goedkoop is :p eheh 29,95 is wel te doen

Ik had dat niet gehoord, maar vind het wel grappig dat je dit zegt.... ik wist de prijs nog niet, en was net bezig met uploaden van deze film, ik dacht dit is een cake rond de 40-50 euro en tot mijn verbazing kost ie "maar" 30 euro. Dat zegt genoeg ;)

Heb deze cake besteld! Leek me wel een leuke pot, niet echt grote effecten maarja leuk voor in de vooravond of door te lonten :D

Ik heb maar 1 waaier cake dus ik wil er eigenlijk nog 1tje.
Dus ik twijfel tussen deze, want hij kost me 22,46. Maar nou lees ik dat het niet geweldig is ofzo.
Of ik wil de havana nemen voor 18,71 alleen is die snel op.

Havana is zonde geld naar mijn mening. Dan kan je beter deze kopen vind ik persoonlijk. Effecten zijn niet super groot maar het is wel een lekkere pot voor die prijs. Je kan ook voor de Event Grande Finale gaan bijvoorbeeld van Rubro maar dan betaal je ook een stuk meer

Ik heb maar 1 waaier cake dus ik wil er eigenlijk nog 1tje.
Dus ik twijfel tussen deze, want hij kost me 22,46. Maar nou lees ik dat het niet geweldig is ofzo.
Of ik wil de havana nemen voor 18,71 alleen is die snel op.

Ik zou voor deze gaan Jamie of de air marshall ( waarschijnlijk dezelfde cake ) omdat ik deze cake een stuk interessanter vind aangezien hij de lucht behoorlijk redelijk vult, lekker snel gaat en toch relatief lager duur aangezien hij tien salvo's van vijf schiet.

Hele mooie waaier cake! Denk dat de prijs kwaliteit bij deze echt dik in orde is. Mooi tempo en verder ook kleurrijke boeketten. Zeker zijn geld waard.

Filmpje per 2, 't mooist in HD:

nou.. voor 30 euro vind ik dit geen slechte cake hoor!
een van de weinige waaiers in nederland die redelijk betaalbaar is!

Back
Bovenaan