Shanghai

Op film komt deze cake zo slecht over, maar in t echt is ie erg vet.. Leuke kleuren, brede waaier en dat voor maar 30 euro.. Blij dat ik 'm besteld heb!

Op het filmpje had ik zoiets van "Nee, dit is het net niet".
Maar op de demo van Tiel werd ik toch aangenaam verrast door deze cake.
Voor die prijs absoluut een leuke waaier.

Ok nou ik heb alle positieve commentaar gezien en heb hem toch gehaald.

Ik zou voor deze gaan Jamie of de air marshall ( waarschijnlijk dezelfde cake ) omdat ik deze cake een stuk interessanter vind aangezien hij de lucht behoorlijk redelijk vult, lekker snel gaat en toch relatief lager duur aangezien hij tien salvo's van vijf schiet.

Was een heerlijke cake :D ! Mooi spectakel in de straat :) ! We stonden met zo'n 30 man, en iedereen vond het volgens mij een hele mooie cake, inclusief ik. Heerlijk :) !

Vooraf was ik nogal kritisch over deze cake. Toch een budgetwaaier waarvan de effecten me in eerste instantie niet erg aanspraken. Gisteren twee van deze cakes kunnen afsteken. Samenvattend goede burst, goed tempo en mooie boeketten. Zeker kijkende naar de prijs is dit echt een aanrader.
Tevens nog geschoten in combinatie met The One van Barely Legal. Mocht je deze beide cakes hebben staan, zeker doen. Ze vormen een perfecte aanvulling op elkaar waarbij zowel hoog als laag in de lucht goed zijn vertegenwoordigd. Daarnaast is de tijdsduur ook nagenoeg gelijk van deze twee.

foto van de uitwerking van de Shanghai

26335481.26a56908.640.jpg

Had deze vorig jaar bij m'n collectie, geen echt uitblinkende waaier maar voor de prijs heel goed te doen.

Deze was te zien in Zoetermeer, apart dat hier nog niemand heeft gereageerd. Ik vond het echt een gaaf blokje! mooie kleuren, goede tijdsduur en een lekker prijsje!

PS komt totaal niet tot zijn recht op het filmpje naar mijn idee, was in het echt veel helderder.

Hij is wat rommelig, maar wat wil je voor 29,95 een 50 shots waaier met tails. Dit jaar ook nog leuke kleuren die ik me van vorig jaar niet kan herinneren.
Top waaier is het.

Back
Bovenaan